• Ik moet voor maandag frans woordjes kennen, maar ik krijg ze niet in mijn hoofd. Ik heb al wrts geprobeerd en 1 apprende (een stuk met wat woordjes) overgeschreven, wel 5 bladzijdes en ik ken nog geen 1 woord. Ik haat frans nu echt T-T. Maar ik moet echt 5,5 halen voor die So om die meer dan 2 punten onvoldoende weg te werken.
    Weet iemand hoe ik heel snel woordjes uit mijn hoofd zodat een 5,5 kan halen D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als het niet lukt, probeer ze dan in groepjes van 10 te leren, dan gaat het meestal wat makkelijker ;)


    Life is hard and then we die

    Tja, sorry, ik heb geen advies. Zelf leer ik dat binnen vijf minuutjes...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    In kleine stukjes leren en laten ondervragen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik leer altijd zo het rijtje af, gewoon van boven naar beneden en als ik er dan eentje fout heb, moet ik weer van boven aan beginnen. Zo herhaal je het vaak en bij mij gaat dat best snel. En als ik dan alles weet doe ik hetzelfde van onder naar boven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Defensive schreef:
    Tja, sorry, ik heb geen advies. Zelf leer ik dat binnen vijf minuutjes...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik heb nog tot Januari om 80 lijsten van Franse woorden te leren. Ik faal want ik heb geen doorzettingsvermogen. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    en tsja, ik gebruik zelf heel veel WRTS, en anders schrijf ik. Dus ik weet niets anders, sorry.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PUKKELxDING schreef:
    Als het niet lukt, probeer ze dan in groepjes van 10 te leren, dan gaat het meestal wat makkelijker ;)


    7, je kunt maximaal zeven dingen in een keer leren.
    Maar schrijven helpt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Reassurance schreef:
    Ik leer altijd zo het rijtje af, gewoon van boven naar beneden en als ik er dan eentje fout heb, moet ik weer van boven aan beginnen. Zo herhaal je het vaak en bij mij gaat dat best snel. En als ik dan alles weet doe ik hetzelfde van onder naar boven.


    Tears are words the heart can't say.

    MissSharp schreef:
    (...)

    7, je kunt maximaal zeven dingen in een keer leren.
    Maar schrijven helpt?

    Schrijven helpt niks bij mij. T-T.
    Ik ben vaker hopeloos met leren en dan ga ik er naar staren (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen idee.
    Met woordjes leren enzo, kijk ik er één keer naar en het zit gelijk helemaal in mijn hoofd. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dit is zo herkenbaar..(cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Defensive schreef:
    Tja, sorry, ik heb geen advies. Zelf leer ik dat binnen vijf minuutjes...

    Reassurance schreef:
    Ik leer altijd zo het rijtje af, gewoon van boven naar beneden en als ik er dan eentje fout heb, moet ik weer van boven aan beginnen. Zo herhaal je het vaak en bij mij gaat dat best snel. En als ik dan alles weet doe ik hetzelfde van onder naar boven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Leer gewoon om de 10 ofzo en dan ga je die 10 herhalen. Pas als die gelukt zijn ga je naar de volgende 10. Succes :)