Wat is de mooiste uitvaart die jij hebt meegemaakt.
En dan bedoel ik waar alles perfect geregeld was enzo.
Als ik moet keizen is dat de uitvaart van een vriendin van mij en mijn stiefbroer.
Ik weet nog dat niet eens alle aanwezigen in de zaal konden en dat er buiten een hele rij mensen stond en een felroze auto. Het was zo erg dat het overige verkeer niet meer door kon.
Ze kwam binnen in een relroze kist met bovenop rode rozen. Haar vriend en haar schoonbroer hebben terplekke een rap voor haar gedropt. Dta was echt heel pakkend.
De muziek was echt goed gekozen.
Precies hoe ze was.
Haar broer vertelde over de kattekwaad die hij met haar uithaalde en dat was echt lachen.
En op dat moment werd broodje Bakpao van de Opposites gedraaid precies op het goede moment.
Daarna vertelde haar vriend over hun eerste ontmoeting en op dat moment werd my heart will go on gedraaid. Alles was echt precies op het goede moment.
In het moteruim (of hoe je dat ook schrijft) was het heel zwaar. iedereen was aan het huilen en we mochten alvast wat op haar kist schrijven. Ik heb toen heel veel steun gehad aan mijn broer.
Nee tuurlijk zijn uitvaarten niet mooi maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.
[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:31 ]