• Ik heb al meer dan 3 jaar een dwerghamstertje en hij is dus best oud voor zijn soort. En nu heb ik gemerkt dat hij niets meer kan zien en dat vind ik eigenlijk super zielig voor hem. Ik weet niet wat ik voor hem kan doen want als ik hem vast houd dan loopt die wel nog over mijn hand en alles maar als ik hem aai weet hij niet wat dat is en wordt hij gestresst. Nu ben ik verdrietig want ik houd super veel van me kereltje. =(
    Iemand hier ervaring mee?

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:24 ]

Laat je hamster anders eerst aan je hand ruiken en aai hem daarna pas? (:
    Ik had ook ooit een hamster en die is vier jaar geworden, maar ik heb nooit gehad dat hij blind werd.

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:24 ]

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

hij is dus best oud voor zijn leeftijd hihi =3

Dat is hartstikke zielig, maar ik heb er geen ervaring mee.(no_chears)

Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

Headbang schreef:
    Laat je hamster anders eerst aan je hand ruiken en aai hem daarna pas? (:
    Ik had ook ooit een hamster en die is vier jaar geworden, maar ik heb nooit gehad dat hij blind werd.

Heb ik ooit gedaan, meestal heb ik hem al op mijn hand en dan wil ik hem aaien en schrikt hij en valt hij achterom of laat die zijn tanden zien. Dit zuigt echt, ik vind dat beestje zo lief =(

Dat is echt niet leuk :( En super zielig. Maar hamstertjes worden nu eenmaal niet zo oud helaas. Drie is al een flinke leeftijd voor zo'n beestje. Heel veel sterkte (flower)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.