• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?

Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

Meld het even als je naamveranderd is via een pb

Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)

*Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

I'm finally back, Finally after a Year break

Laatste bericht:

Hades - God
    Ik lachte. Hard en luid. 'Ik kan niet dood. Mijn liefste dochter. Ben je boos dat ik weg ben gegaan van je moeder? laat Zeus boeten. Hij wou dat wij allen niet voor onze kinderen mochten zorgen. Wij moesten onze taken goed doen. Full-Time. Zonder pauzes. Ik heb je natuurlijk altijd gezien in mijn spiegel. Hoe je die jongen plaagde. En toen je boos was er een tornado ontstond bij die jongen zijn huis omdat hij verf op je nieuwe jurk had geknoeid. Ik was er altijd. Alleen niet zichtbaar. En wat je moeder betreft. Ik hield van haar, en zei van mij, natuurlijk. Maar ik mocht haar niet meer zien en ik had mijn eigen vrouw. Persephone (Sorry als ik het verkeerd schrijf.). Die kon ik ook niet weg laten kwijnen zonder mijn liefde. Je mag blij zijn dat ik je nog niet vermoord heb Arya.' Zei ik een beetje boos. Ik kon niet boos zijn op mijn dochter. Ze had me gemist, natuurlijk, ik was er nooit voor haar geweest. 'je moet wel bedenken dat ik je moeder geluk gegeven heb. Ik ben de god van goud geld en bijzondere metalen. Ik heb haar goud laten vinden. Geld gegeven. Anders leefde je misschien in een kleine flat. Zonder dat grote huis dat ze gekocht heeft van mijn geld. Denk daar maar is aan. Ik was er voor jullie. En jij bedankte zo door mijn plan in de war te schoppen?' Zei ik ter tegenspraak. Ik veegde nu pas het spuug van mijn gezicht.
    [ Lucifer is ook bij Hades en Arya]

Arya Rana Debris
    "Je dacht ook dat Lucifer en ik je monsters niet konden tegenhouden. Ik kan je ongelijk nog een keer bewijzen. En geef Zeus niet de schuld van jouw kwaadaardige ideeën. Ik hoef geen goud, ik hoef geen vader en zeker niet zo eentje als jij. Dus streel je ego niet zo. Je hield niet van mijn moeder, alleen van wat ze jou te bieden had en van jezelf, je bent net zo erg als Narcissus." zeg ik verbitterd.
    "Ik zou haast bang worden dat je me wat aandoet, mocht ik niet geloven dat je met mij nog een of ander plan hebt," denk ik luidop. "Dus als je het niet erg vindt, dan ga ik nu naar huis. Gezien ik je dochter ben vind ik vast de uitgang wel," beslis ik terwijl ik het booswicht de rug toekeer. Ik passeer Cerberus en Argus die nog steeds over Lucifer waken.
    "Af, puppy," zeg ik tegen het beest en steek mijn hand uit naar de jongen van wie ik pas de gedeelde bloedband ontdekte.
    "Kom je mee?" vraag ik hem hoopvol.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Hades - God
    Ik grijnsde. 'Arya. Ookal ben je mijn dochter zelfs jij komt hier niet uit zonder mijn hulp. Cerberus en Argus zullen niet luisteren. (Doen ze echt niet. Ze luisteren alleen naar Hades tenzij Hades de opdracht geeft om naar hun te luisteren.) ik liep versneld naar haar toe en gaf haar aan Cerberus. 'BReng haar naar DE kamer.' Zei ik tegen Cerberus. Ik deed een klemtoon op DE. 'Je zal niet naar haar luisteren of haar alleen laten. Kn je dat Cer?' Vroeg ik vriendelijk. Hij bracht haar naar haar kamer en e zal nooit zonder MIJN hulp ontsnappen. ik liet Argus hetzelfde doen bij Lucifer. Hij zou hem niet uit het oog verliezen en bracht hem naar de andere vleugel de andere vleugel dan Arya. Ze zat in West en hij in Oost. Allebij een kamer zonder uitgang allee de deur, maar die zat opslot en kon alleen open door de sleutel om mijn nek. Argus en Cerberus zouden op hun letten, maarCTalos was nog over en zou afwisselen met Ceberus. Ze zouden hier blijven tot ik mijn plek had veroverd.

Artemis.

Toen Hades eenmaal weg was bleef ik verslagen achter en keek om me heen naar de halfgoden die stuk voor stuk gewond geraakt waren.
    'Wees niet bang, broeders en zusters, neven en nichten,' zei ik en keek naar de grond. 'Jullie angst voedt Hades, dit zal snel voorbij zijn. Zorg voor de gewonden, begraaf de gedode mensen en geef ze een waardig afscheid. Ik zal mijn wraak nemen... Hades houdt iemand vast van wie ik houd, en zijn halfzus, ik kan ze daar niet laten zitten... Dit is niet de manier waarop je hoort om te gaan met je kinderen...'
    Dat laatste prevelde ik zachtjes in mezelf en dacht toen diep na. Hoe kwam ik in de onderwereld zonder gezien te worden?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Lucifer

Lucifer staarde verslagen naar alles wat er om zich heen gebeurde, en voelde een intense haat opbouwen. Hij zat nu in een kamer zonder enige ramen of uitgang, op een deur na, en staarde naar een lege muur, die gebroken wit van kleur was. Argus stond daar maar wat te grommen. Het was maar goed dat zijn eigen haat Hades niet voedde, maar alleen zichzelf.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Artemis.

'Onzichtbaar ben ik nooit voor de honderd-ogige Argos...' zeg ik tegen mezelf en mummel nog wat onzindingen. Pas als het laat is en de zon onder is heb ik een idee; ik heb Hefaistos' hulp nodig bij het maken van een onzichtbaarheidsmantel, en de lier van mijn broer Apollo. Pas dan zal ik een poging kunnen doen in de Hades (ja, zo noemden ze de onderwereld) te komen.
    Eenmaal op de Olympus word ik door vrijwel iedereen vreemd aangekeken en Athene begint met me te praten.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

[Athene was in de mensen wereld, maar is nu dus even terug in Olympus voor meer wapens halen]
    Athene - Godin
    Ik pakte een nieuwe pijl en boog mijn andere was stuk gebeten. K liep weer naar de spiegel tot ik Artemis zag. 'Waar ben jij al die tijd geweest?! Zeus zou woedend zijn omdat je bent weggelopen jij blijft hier!' Gromde ik. Ik was een hogere rang dan haar. Zeus eerst dan Poseidon dan ik en daarna de rest. Ik wou eerst een verklaring voordat ik haar naar haar kamer zou sleuren.

Artemis.

'Zozo, zus,' zeg ik en ik kijk haar eens aan. Ik ben een kop kleiner dan zij is maar kijk haar recht in de ogen. 'Ik ben nog steeds een godin en niet minder dan jij bent, als je dus even zo vriendelijk zou willen zijn AAN DE KANT te gaan? Ik moet wat mensen terughalen naar het rijk der levenden, daarna zul je geen last meer van me hebben, ik ben veel gelukkiger op aarde dan in dit kloteoord.'
    Als ik Athena eens goed de waarheid heb gezegd, omhels ik mijn broer Apollo en loop dan naar Hefaistos.
    'Je moet me helpen,' zeg ik haast smekend. 'Maak een onzichtbaarheidsmantel voor me, alsjeblieft, ik zal je rijkelijk belonen.'

Lucifer

De minuten leken langzamer te gaan, en zijn hoofd tolde. Lucifer probeerde zijn ogen te fixeren op iets, maar werd elke keer afgeleid door een druppel hier, of een stemmetje daar. 'Weg.. Ga weg..', mompelde hij bijna tegen zichzelf.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Artemis.

Zo'n twee uur later -Hefaistos werkte een beetje traag- is het ding klaar en sla ik hem om mijn schouders. Zo snel als ik kan daal ik af, Athene van me afschuddend. Ik houd de lier van mijn broer stevig vast en flits naar de Hades waar Charon in zijn bootje zit, wachtend op zielen om naar de onderwereld te brengen. Ik laat de mantel van mijn schouders afglijden en kijk hem smekend aan. 'Toe, beste man, breng mij naar de onderwereld. Hier is een obool.' zeg ik en hij neemt het muntstuk aan.
    'Zolang men mij betaalt, zal ik hen naar de overkant brengen...' zegt hij zachtjes en de gebochelde man begint te roeien.

Arya Rana Debris
    Wat een vader. Die man had dringend advies nodig.
    Uren zijn al verstreken en mijn gebeden aan de Goden worden maar niet verhoord. Wie weet kunnen ze me wel horen vanuit deze krochten.
    Ik kan niet geloven dat het nog maar sinds deze middag geleden is dat ik Natas en die jongen geholpen heb. Dochter van Poseidon en zoon van Zeus. Waarom had ik er niet eerder aan gedacht. Net als met Lucifer, hoe kon ik het niet doorhebben?
    Mijn gedachten dwalen af naar de droom die ik had toen ik buiten bewustzijn was. Maar was het wel een hersenspinsel?
    Ik probeer de sluimer die me eerder op de dag overviel terug op te roepen en ik twijfel even of het lukt tot ik weer dat benauwd gevoel krijg en hem zie zitten.
    "Lucifer?" fluister ik zacht.
    "Weg... Ga weg," mompelt hij.
    Voor ik met mijn ogen kan knipperen ben ik alweer in mijn eigen eenzame cel.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Artemis.

Als we bij de cellen zijn aangekomen sla ik de mantel om me heen en houd de lier zo stevig vast dat hij bijna barst. Mijn vingers trillen, maar ik loop af op het geluid van Lucifer's stem. Nog veel zenuwachtiger dan eerst speel ik een liedje op het ding dat ik nog ken van vroeger en merk dat Argos' ogen langzaam allemaal dichtzakken. Lucifer slaapt en zijn hoed rust op de muur waar hij tegenaanhangt. Ik loop zo snel mogelijk naar de andere cel en maak Arya los. 'Hier heb je een obool,' fluister ik tegen haar en scheur een stuk van de mantel af, die zich automatisch herstelt. 'Verberg jezelf hieronder en ga naar Charon. Ga daarna zo snel mogelijk terug naar Athene en verberg je zo lang bij familie.'
    Als ik Arya alles heb uitgelegd ga ik terug naar de cel van Lucifer, maar merk tot mijn grote ongenoegen dat Argos wakker is geworden. Ik pak een pijl en schiet hem recht door het hart. Argos slaakt een diepe grom maar valt dan dood neer.
    'Lucifer!' zeg ik en sla mijn armen om hem heen alsof ik bang ben dat hij ieder moment dood neer kan vallen. 'Kom, we kunnen hier niet lang blijven, we moeten weg!'

[ik volg echt niks meer van het verhaal:$]

Do it scared, but do it anyway.

[Hades heeft monsters op de stad afgezonden die Lucifer en Arya deels weggejaagd hebben. Hierop heeft Hades hen meegenomen naar de onderwereld en opgesloten. Artemis probeert hen nu te redden.]

[en de rest van de halfgoden/goden??]

Do it scared, but do it anyway.