• -Dit verhaal gaat over het vorige leven van mijn vampier-personage in "Never lose control".-

    Brand New Eyes.


    David is de perfecte jongen zou je denken: Ziet er ongelooflijk knap uit, haalt geweldige cijfers, is beleefd… Maar met zulke jongens is er altijd wel wat mis. Misschien is dat de reden waarom hij niet geaccepteerd wordt? Het is vreemd, op een normale middelbare school zou deze jongen waarschijnlijk één van de populairste zijn, maar hier wordt hij gewoon genegeerd, alsof hij niet goed genoeg is. Zijn blik die altijd mysterieus staat, zijn perfecte blonde haren die alle kanten op staan, zijn prachtige blauwe ogen… Een droom van elk meisje.


    Iris' POV.
    “Ik weet wat mijn toekomst zal zijn!” Hij siste woedend naar me, zijn handen grepen zich vast in zijn blonde haren, zijn ogen sloot hij. “En dat gaat je helemaal niks aan.” Hij zuchtte en opende zijn ogen weer. De altijd mysterieuze blik was verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een onbekend verdriet. Het was hartverscheurend om hem zo te zien.


    Het verhaal zal worden geschreven uit Iris' POV, waarom weet ik zelf nog niet maar ergens vind ik het beter op die manier. - Het verhaal zelf weet ik wel al, alleen ik wil niet te veel verklappen...

    Doen of niet doen? (:


    Believe in yourself.

    why not


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    why not

    Eigenlijk heb je daar een goed punt :9~


    Believe in yourself.

    Ik zou hem wel lezen, het doet me denken aan Fallen.


    Physics is awesome