• Bijna vier weken geleden leerde ik een jongen kennen, B., over wie ik ook al eerder een topic heb aangemaakt.
    Na dit topic zijn we steeds meer met elkaar gaan praten, en uiteindelijk zijn we ook verliefd geworden op elkaar en afgelopen week hebben we twee keer buiten school afgesproken. Eerst mailden, smsten en msnden we iedere dag heel veel en ook op school zaten we de hele tijd met elkaar te knuffelen en ik had goede hoop dat we dit weekend eindelijk verkering zouden krijgen. Sinds donderdag heeft hij echter buiten school niks meer van zich laten horen, en op school doet hij opeens ook veel afstandelijker. Terwijl hij de dag daarvoor nog zat te vertellen dat hij vertrouwen had in een relatie met mij en echt helemaal gek op me was. We hadden voor vanavond weer afgesproken en ik heb hem vanochtend een mailtje gestuurd met de vraag of dat nog doorging, en na een hele lange tijd antwoordde hij dat het nog wel doorging.
    Ik weet nu niet wat ik hiervan moet denken. Is hij zijn interesse in mij soms plotseling verloren, ben ik gewoon aan het doemdenken, of is er iets anders aan de hand? Iemand ideeën?
    Bedankt voor het lezen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ik hoop dat dat positief is bedoeld. :3


    you make everything seem so possible <3

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ik hoop dat dat positief is bedoeld. :3


    Nee...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    o god, wat is er???? :O *hug*


    you make everything seem so possible <3

    WhatTHell schreef:
    o god, wat is er???? :O *hug*


    Hij is bang dat het stukloopt omdat hij gewoon haast geen tijd heeft... Dus wil hij er ook niet aan beginnen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 17:05 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    hmm, das K** *hugs again*

    sterkte...

    hoop dat jullie er samen uit komen ... :)


    you make everything seem so possible <3

    Defensive schreef:
    (...)

    Hij is bang dat het stukloopt omdat hij gewoon haast geen tijd heeft... Dus wil hij er ook niet aan beginnen.


    Hij is je niet waard, er lopen genoeg andere leukere jongens rond. Veel sterkte ermee!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.