• We made eye contact, we're both on point. I wanna be with you, till the morning sun.


    written by Dilara and Kato.
    soundtracks: x past || x present




    Het gaat al een tijdje niet goed met populaire boyband One Direction. De verkoopcijfers van hun albums blijven maar dalen, er verschijnen steeds meer negatieve recensies in de media en het aantal fans -anders gezegd "Directioners"- gaat steeds omlaag. Hun manager was dit beu, en kwam na verloop van tijd met een ultimatum: ofwel zouden ze er een vrouwelijk bandlid erbij nemen, ofwel zouden ze een kruis over de band kunnen trekken. Audities werden gehouden en honderden meisjes meldden zich aan. Met de vijf jongens en hun manager in de jury werd het een lange dag, waarna beslist werd wie het zesde lid van One Direction zou worden. Na lange discussies werd het meisje gekozen, met grote tegenzin van Louis Tomlinson, die meteen als een blok viel voor een ander meisje. Louis is niet de enige die geraakt is door Cupido's pijl, ook Harry heeft het serieus te pakken. En wat zou er mis zijn met Niall? Het vrouwelijke bandlid zou meer veranderen dan iedereen voor ogen had gehouden, dat stond al vast.


    een verhaal door Sheeran en Mercure


    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 19:14 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    It's gonna be awesome, en de samenvatting is goed gemaakt!


    We accept the love we think we deserve.

    Ik volg eigenlijk geen verhalen meer, maar voor dit moet ik gewoon een uitzondering maken(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik volg eigenlijk geen verhalen meer, maar voor dit moet ik gewoon een uitzondering maken(cat)

    Aaaah, Lieke, you're amazing. (: <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Aaaah, Lieke, you're amazing. (: <3

    Hihi, thank you (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is lief van je!


    We accept the love we think we deserve.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Hihi, thank you (:

    it's the stinking truth, dear. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    proloog
    1
    2
    3
    4
    5
    6


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."