• Mijn vader vertelde net dat er een meisje in Afganistan was verkracht door haar oom, ze was rond de 19/20 jaar oud en was zwanger geraakt van hem. Nu moest zij daar de gevangenis voor in en ze kon er alleen uitkomen door met haar oom te trouwen.
    Dat is toch te gek voor woorden?
    Zo las ik ook eens dat er een meisje slachtoffer werd van een groepsverkrachting, kreeg ze zweepslagen ervoor omdat ze ontmaagd werd voor het huwelijk.
    Ik kan er echt niet bij dat zulke dingen nog gebeuren in de 21ste eeuw.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 20:00 ]


    Your make-up is terrible

    dat is gewoon...ziek (no_chears)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    En wat wil je daar aan doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dát is gewoon onmenselijk.


    -

    Het is absurd. Niet eerlijk en onmenselijk, en wij kunnen er hellaas niet veel aan doen..


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Klopt. Dat gebeurt echt heel vaak in Afrika. Meiden kunnen daar niet gewoon naar school omdat ze gewoon door hun leraar verkracht worden. Dan moeten hun van school af omdat ze zwanger zijn, en de leraar kan gewoon door les geven en doorgaan met zijn lusten botvieren op andere meiden. Echt afschuwelijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eerwraak D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wtf o-O straf voor iets wat niet je schuld is o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsst. Dat is echt gek -


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ziekelijk, absurd, onmenselijk, walgelijk. :S


    26 - 02 - '16

    Northanger schreef:
    dat is gewoon...ziek (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is inderdaad ziek.


    Life is hard and then we die

    Racoon schreef:
    Ziekelijk, absurd, onmenselijk, walgelijk. :S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Northanger schreef:
    dat is gewoon...ziek (no_chears)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Nee das inderdaad niet normaal nee :(

    ik had laats ook zo iets op televisie gezien, maar ik weet niet of het hetzelfde is
    in iedergeval ging het er ook om dat een jonge vrouw [zo een bedekte ~ niet stom bedoeld maar ik had even geen netter woord sorry] verkracht was geworden en daarom 12 jaar de gevangenis in moest en ze hield ook nog een kind eraan over die ook in de gevangenis moest doorbrengen

    dat is toch gewoon te erg voor woorden? iemand doet je iets verschrikkelijks aan en dan moet je daar zelf voor boete waar gaat de wereld heen :(


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is inderdaad ziek.