• I love you girls <3

    oke, so vas happenin.
    ik heb dus net gehoord dat ik tot kerst bij mijn moeder moet wonen.
    op zich niet erg, maar ik hoor dat echt net, en er wordt niet met mij overlegt.
    en nu zit ik hier dus een maand, en waarschijnlijk langer..


    Some things are changing too much.

    NiallsSmile schreef:
    O GOSH...ahaha dit vind ik geniaal. eenn aantal mensen zeggen dus dat ik de trend ONE DIRECTION op school ben gestart..
    ahaha IK GA DOOD. xd
    en veel mensen kennen hun nu bij mij op school

    ahaha ik ben geen loner anymore


    hahaha <3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Maar ze zeggen het al hea
    'de trend'
    serieus het is nu overal wel one direction one direction.
    Maar kijk naar justin bieber, heel veel mensen zijn niet meer zo;n erge fan als eerst. Look al twilight... daar zijn mensen ook op afgekapt
    dus mensen zullen ook nog wel afkappen op one direction.
    Maar ik blijf bij one direction (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsSmile schreef:
    O GOSH...ahaha dit vind ik geniaal. eenn aantal mensen zeggen dus dat ik de trend ONE DIRECTION op school ben gestart..
    ahaha IK GA DOOD. xd
    en veel mensen kennen hun nu bij mij op school

    ahaha ik ben geen loner anymore


    HAHAH!

    Ja, ik ben ook iedereen aan het One direction-infectionen. xd


    every little thing is gonna be alright.

    http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console/
    daarzijnzenu


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OneThing schreef:
    Maar ze zeggen het al hea
    'de trend'
    serieus het is nu overal wel one direction one direction.
    Maar kijk naar justin bieber, heel veel mensen zijn niet meer zo;n erge fan als eerst. Look al twilight... daar zijn mensen ook op afgekapt
    dus mensen zullen ook nog wel afkappen op one direction.
    Maar ik blijf bij one direction (:


    EN HARRY POTTER! xd

    Ik blijf ook bij one direction! (:


    every little thing is gonna be alright.

    maaar aan de ene kant vind ik het niet heel erg leuk dat ze nu zo bekend worden bij mij op school.. en k denk ook niet dat het zulke fans like me zullen worden.. want een half jaar geleden liepen zeze nog af te kraken n was Harry de enige knappe=.=


    What's so bad about being different?

    En nu..
    ga ik de documentaire terugkijken van gisteren (:


    Some things are changing too much.

    NiallsSmile schreef:
    maaar aan de ene kant vind ik het niet heel erg leuk dat ze nu zo bekend worden bij mij op school.. en k denk ook niet dat het zulke fans like me zullen worden.. want een half jaar geleden liepen zeze nog af te kraken n was Harry de enige knappe=.=
    Hallo, die mensen zijn echt dood, ik bedoel, hebben ze Zayn niet gezien? (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    NiallsSmile schreef:
    maaar aan de ene kant vind ik het niet heel erg leuk dat ze nu zo bekend worden bij mij op school.. en k denk ook niet dat het zulke fans like me zullen worden.. want een half jaar geleden liepen zeze nog af te kraken n was Harry de enige knappe=.=


    heel veel mensen zijn ook overgestapt naar niall haha.
    Het je zei het zelf al.. het is nu een 'trend'
    over een halfjaar is dat wel weer een beetje over.
    Totdat ze hier weer een concert gaan doen waar ze dan heel willen en dan is het weer leuk


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Wimbledon schreef:
    (...)Nee hoor :Y)

    Jawel, ik zeik de laatste tijd echt non-stop D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    maar ik ben eeten schatjes<3

    OMFG ahaha een meisje die vorig jaar nog zei dat ze lelijk waren en niet konden zingen praat nu op msn tegen mij xd


    What's so bad about being different?

    Eetse Lianne! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sykes schreef:
    (...)
    Jawel, ik zeik de laatste tijd echt non-stop D:
    Ik vind het wel meevallen? *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eet smakelijk Lianne <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    AAAAAAAAAAH WARZONE <333333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!