• Ik ben het gewoon zo verschrikkelijk zat. Het gaat totaal niet goed met me en ik ben weer te laf geweest om die brief, waar ik het in een eerder topic over had, aan me ouders te geven. Ik ben het echt verschrikkelijk zat allemaal. Ik wil volgende week een feestje geven, maar ik zit gewoon dik in de problemen omdat het niet goed klikt tussen 2 personen die ik wil uitnodigen. Ik wil ze allebei graag op mijn feestje hebben, maar ik wil wel dat beide mensen het naar hun zin hebben. En daar zit ik gewoon heel erg over in de stress. Ik heb ook nog het probleem dat mijn zus nu weet ik dat een nieuw vriendje heb en ze zit me constant voor slet uit te maken en als mijn moeder dan vraagt waarom ik huilend op mijn kamer zit, moet ik alles weer uitleggen. Omdat ze overal iets achter zoekt, maar dat wil ik niet. Als ik zeg dat ze weg moet gaan uit mijn slaapkamer, omdat ik het irritant vind dat mensen meekijken, dan gaat ze weer zeuren. Ik word gek van haar. Ook hebben mijn ouders tijdenlang gezeurd over het feit dat ik niet ontbijt thuis. Als ze erachter komen dat ik niet gelijk eet als ik op school ben, omdat ik daar simpelweg teveel stress voor heb, gaan ze weer zeuren. Ik wil gewoon dat ze me met rust laten, maar ze geven me daar gewoon geen ruimte voor. Als ik beneden zit, willen ze meekijken en als ik boven ben zoeken ze er weer iets achter en ik ga er gewoon kapot van dat iedereen zo stom tegen mij doet. Alles gaat gewoon fout..

    Sorry voor mijn gezeur.


    26 - 02 - '16

    Excuses aanvaard. ^^ Nee grapje, sterkte ermee!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Je zus noemt je een slet? Als ik jouw was zou ik met d'r gaan praten en als je ouders weer eens stom doen, geef ze dan de volle laag weten hun ook meteen hoe het voelt


    Physics is awesome