• Hoi!

    Ik heb een beetje een probleempje.. Nuja, niet echt een probleem maar ik zit er wel mee...
    Het zit zo:
    Een maandje of twee geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriendje. Het was niet meer wat het eerst was, en ik had er geen zin meer in. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik gewoon liever alleen ben, en dat ik geen tijd meer had voor een relatie.. Klopt ook wel een beetje, maar de grootste reden was dat ik hem gewoon zat was, maar dat kon ik niet tegen hem zeggen, hij is een hele lieve jonge.

    Maar.. Nu denk ik dat ikweer verliefd ben.. Op een andere jongen dus. Ik leerde hem kennen toen ik nog met mijn vorige vriendje had, en het klikte heel goed tussen ons, meteen al!
    Nu vraag ik mezelf af of het niet te snel is allemaal.. En wat als mijn exvriendje er achter komt?? Of moet ik me daar nix van aantrekken??

    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen..

    Hebben jullie dit ook wel eens gehad?? Hoe gaan jullie daarmee om? :|

    Je ex is je ex. Dus hij heeft niks meer met je liefdesleven te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Liefde is niet iets wat je kan sturen, waarvan je kan bepalen wanneer het gebeurd en voor hoelang.
    Als ik jou was, zou ik gewoon rustig aan doen, kijken hoe het loopt, niet te hard van stapel lopen. Als het iets word met die jongen is het alleen maar leuk. En een ex is een ex, je hoeft geen verantwoording meer tegenover hem af te leggen toch?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 7:43 ]


    Your make-up is terrible

    2 maanden is niet vroeg. Als je verliefd bent die jongen ben je verliefd, daar kan je niks aan doen. Laat het gewoon zijn gang gaan, en zie wat er van komt. Dat is het enigste wat je kan doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Liefde is niet iets wat je kan sturen, waarvan je kan bepalen wanneer het gebeurd en voor hoelang.
    Als ik jou was, zou ik gewoon rustig aan doen, kijken hoe het loopt, niet te hard van stapel lopen. Als het iets word met die jongen is het alleen maar leuk. En een ex is een ex, je hoeft geen verantwoording meer tegenover hem af te leggen toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Buddy schreef:
    Je ex is je ex. Dus hij heeft niks meer met je liefdesleven te maken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Buddy schreef:
    Je ex is je ex. Dus hij heeft niks meer met je liefdesleven te maken.