• Zoals de titel al zegt ga ik morgen ontbijten met mijn professor van Organische Chemie. Er komt een nieuwe cataloog uit van een boek en die geven een ontbijt om die te promoten en onze prof heeft ons persoonlijk uitgenodigd voor dat ontbijt. Dus morgen ga ik lekker vroeg (8u dus) opstaan om gratis te gaan ontbijten. Ik vind dat echt geniaal.
    Jullie al zoiets Prof/leerkrachtachtigs meegemaakt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik eet heel vaak op kosten van de school ja, lunch & diner


    Life is hard and then we die

    Ik mijd mijn leraren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moet je daar de dag ervoor al zijn? En dan krijg je zeker ook zo'n lekkere worst van hem (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee.
    Alleen op de basisschool in kader van gezond ontbijten.
    En tijdens een uitwisseling..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is dat met die Griek? :'D
    Ja, ik heb eens ontbeten met mijn leerkracht cultuur/geschiedenis/gedrag van vroeger :'D

    MissSharp schreef:
    Nee.
    Alleen op de basisschool in kader van gezond ontbijten.
    En tijdens een uitwisseling..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Templesmith schreef:
    Ik mijd mijn leraren. :Y)


    26 - 02 - '16

    Templesmith schreef:
    Ik mijd mijn leraren. :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Pyrrhic schreef:
    Is dat met die Griek? :'D
    Ja, ik heb eens ontbeten met mijn leerkracht cultuur/geschiedenis/gedrag van vroeger :'D
    Beneen, die sukkel. Kblijf nog liever in bed liggen dan dat ik met die moet ontbijten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Templesmith schreef:
    Ik mijd mijn leraren. :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    PUKKELxDING schreef:
    Ik eet heel vaak op kosten van de school ja, lunch & diner
    Dit is niet echt op de kosten vant school eten. Niet iedereen is namelijk uitgenoedigd. Ik ben gewoon enthousiast. Het is net als een hapje krijgen van de decaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dit is niet echt op de kosten vant school eten. Niet iedereen is namelijk uitgenoedigd. Ik ben gewoon enthousiast. Het is net als een hapje krijgen van de decaan.
    Bij mij word ik ook als 1 van de 5 leerlingen uitgenodigd van een scholengemeenschap van +/- 5000 leerlingen. Ik vind dat soort dingen ook altijd heel leuk ^^


    Life is hard and then we die

    Oeeh, leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Templesmith schreef:
    Ik mijd mijn leraren. :Y)


    + Wij krijgen elk jaar een mandarijntje en een chocolademannejte op 6/12 van onze titularis, telt dat ook? ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zorg ervoor dat je niet alleen met hem bent, hihi joke. Veel succes, en niet smakken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.