• Heerlijk om eens de touwtjes in handen te hebben. Ik heb vandaag mezelf een paar 'regels' voorgeschreven en verplicht mezelf om die dingen na te streven. Helemaal overtuigd met dat het me za lukken heb ik memo's aan de spiegel geplakt omdat ik daar iedere ochtend een uur voor sta met daarop steekwoorden als bijvoorbeeld: 'VWO?' omdat ik die kans volledig heb verkloot en me wil herinneren aan die fout zodat ik er helemaal voor kan gaan en later een HBO opleiding kan volgen.
          In mijn goede voornemen pak ik mijn tas er bij en wil Frans leren. Maar, oh ja. Die had ik uitgeleend. Fijn, Vrijdag SO, laatste kans om het goed te doen, loopt nu al mis.
    Well done stupid little girl. *O*

    Wie heeft er ook wel eens van die 'Ah, kom op?!' momentjes? (krul)

    Sev lieft de mod die mijn titel heeft verbeterd :"D

    I'm blue,
    da ba de da ba die
    da ba de da ba die
    da ba de da ba die
    da ba de da ba die.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:52 ]


    Let it come and let it be

    Hehe, all the time :Y)


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    Hehe, all the time :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    All day, everyday. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zo vaak. Vandaag nog toen ik mijn bladen Frans kwijt was, die ik tegen morgen moet leren. Ondertussen heeft iemand anders ze gelukkig ingescand en doorgestuurd. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Heb altijd een hoed op. Loop vanochtend op het station, voel op mijn hoofd. Roep: 'AH, DAMN, srs. Ben ik mijn hoed nou vergeten?!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    Heb altijd een hoed op. Loop vanochtend op het station, voel op mijn hoofd. Roep: 'AH, DAMN, srs. Ben ik mijn hoed nou vergeten?!'

    Afgewaaid? *O*


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    All day, everyday. :Y)


    26 - 02 - '16

    Elke keer dat ik naar dit topic kijk wordt het hoofdbericht langer? (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Elke keer dat ik naar dit topic kijk wordt het hoofdbericht langer? (krul)

    Het topic is magisch(pirate)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Afgewaaid? *O*

    Thuis vergeten. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    "Ik ga nu echt goed leren voor de toetsen."
    "Naah, die zijn pas over een week."
    "Heej, leuk topic op Q."
    "Damn, morgen toets!"


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Epitaph schreef:
    (...)
    Thuis vergeten. :Y)

    Het menselijk ras heeft blijkbaar ook vergeetachtige trekjes, maar in jouw situatie... Je gaat toch ook niet zonder schoenen de deur uit? D:


    Let it come and let it be