• Oké, ik kan het niet vinden (misschien lees ik er overheen of google ik verkeerd) maar er zijn een aantal dingen die ik moet weten, weet iemand het of kan iemand het wél vinden op google?

1) Factuur en textuur van Kouros/Kore/Kouroi/Kourai
    2) Verband Romeins staatsbestel en Romeins keizerportretten. (Ik weet dat Romeinen 'helden' afbeelden in hun beeldhouwkunsten, maar ik moet wat meer hebben dan één zinnetje)
    3) Voor welke latere periode in de kunsthistorie was Vitruvius van belang en waarom?

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 16:19 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Iemand..? Heb het echt nodig o-o het staat vast wel ergens op google, maar ik kan het niet vinden :<

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Nee sorry.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ohja, die was ik vergeten! Was de enige die ik ook gevonden had. Dankje ;o

-vaak is het ook gewoon dat ik die teksten niet begrijp..-

Holy shit, heb je dat hele stuk gelezen? o_O'' Dankje, omg, je weet niet hoe erg je me hiermee helpt. Halleluja.

Holy moly, dankje _O_ Mijn god. Je maakt me echt heel blij nu Ö

Zeker o-o

Heb tot nu toe vooral over het modernisme en het postmodernisme gehad...
    Misschien kan ik je over een paar maanden helpen...

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Ik weet wel dat de kouroi uit de Archaïsche periode kwam. Deze was van marmer, en plat. Ze waren geïnspireerd door de Egyptenaren en kenmerkend voor deze beelden was het knobbeltjeshaar. Er zijn veel van deze kouroi.

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 21:28 ]

"Stay beautiful. Keep it ugly."

Beginpost aangepast, heb nu weer andere dingen nodig.. ;x