• staat RPG onder promotie? (A)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee

    Haha ja nu je het zegt :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat vraag ik me al een hele tijd af. ;X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien iets voor Rutger dan ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Krullie schreef:
    Geen idee


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geen idee. :'D
    Toen we voor een RPG forum mailden, heeft hij dat bij promotie geplaatst. Geen idee waarom. ^^


    Let the Night embrace you

    Volgens mij is het omdat ook de rollen- en regeltopics voor die RPG's als promotie voor die RPG's gezien worden. En het zou stom zijn om dan nog een keer een RPG subforum te maken voor de verhalen alleen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Volgens mij is het omdat ook de rollen- en regeltopics voor die RPG's als promotie voor die RPG's gezien worden. En het zou stom zijn om dan nog een keer een RPG subforum te maken voor de verhalen alleen.


    To infinity and beyond •

    Story staat ook bij promotie, en RPG's zijn kleine stories.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Daar kijk ik eigenlijk nooit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Cockney schreef:
    Volgens mij is het omdat ook de rollen- en regeltopics voor die RPG's als promotie voor die RPG's gezien worden. En het zou stom zijn om dan nog een keer een RPG subforum te maken voor de verhalen alleen.


    Dat zou idd best kunnen.. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.