• Mijn beste vriendin heeft denk ik een probleem, ze is in 1 jaar heel erg verandert. ze doet hele andere dingen die ze nooit zou doen. een paar weken geleden had ze een snijwondje op haar arm en ik vroeg heey wat is dat je gaat jezelf toch niet snijden he. ze begon te lachen en zij neeee joh dat was mijn kat. ik geloofde haar. een week later zij ze tegen me daphne je had eigenlijk gelijk die snee was niet van me kat ik heb het zelf gedaan maar ik heb er spijt van en zou het nooit meer doen beloofde ze me. nu krijg ik net te horen dat ze het weer heb gedaan omdat ze gestrest is en boos. en dat ze zichzelf wel meer pijn doet als ze gestrest is of boos, ik probeer het erut te stampen en ze zegt dan van ja maar als je stres heb helpt het wel!!!! ik ben hier echt op tegen maar wat moet ik nou doen ze wil niet luisteren en maak me echt zorgen om haar.

    Je moet gelijk iemand inschakelen.


    26 - 02 - '16

    Ga geen mentor inschakelen, die lullen het door aan je ouders en dat is shit op zo'n moment. Juist als je zo diep in de put zit heb je totaal geen behoefte aan je mentor, want meestal kunnen die geen flikker doen.
    Probeer haar ouders in te lichten en laat die een afspraak maken met een psycholoog.


    SLOAN.

    Tanaquil schreef:
    Direct een volwassene waarschuwen. Anders zakt ze nog dieper de shit in en blijft ze er jaren aan vast zitten, met een totaal verminkt lichaam.


    Ex astris, sciencia

    Meestal -in mijn geval dan- wil je je verhaal kwijt, maar niet aan iemand die dicht bij je staat.


    SLOAN.

    Je moet er iemand bij halen, een volwassene. Dit kan jij niet stoppen en het moet wel gestopt worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Troll schreef:
    Je moet gelijk iemand inschakelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Troll schreef:
    Je moet gelijk iemand inschakelen.


    Nee, dat moet je écht niet doen, dan gaats het noujuist alleen maar slechter met je, want dat was bij mij ook. Het lijkt misschien wel beter, maar dat is het écht niet want bij mij hebben vriendinnen de school ingelicht, en geloof me; daar word je echt alleen maar depressiever van. Ik zou pas iemand inschakelen als ze zelfmoordneigingen heeft ofso.

    Tanaquil schreef:
    Direct een volwassene waarschuwen. Anders zakt ze nog dieper de shit in en blijft ze er jaren aan vast zitten, met een totaal verminkt lichaam.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik deed hetzelfde als je vriendin, en geloof me, een leraar inschakelen lijkt voor haar in het begin de ergste hel. maar ik kreeg er goede hulp door en ben gestopt. Mijn ouders waren ingelicht en ook die doen nu weer normaal (:


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    Tanaquil schreef:
    Direct een volwassene waarschuwen. Anders zakt ze nog dieper de shit in en blijft ze er jaren aan vast zitten, met een totaal verminkt lichaam.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Starkiller schreef:
    (...)

    Nee, dat moet je écht niet doen, dan gaats het noujuist alleen maar slechter met je, want dat was bij mij ook. Het lijkt misschien wel beter, maar dat is het écht niet want bij mij hebben vriendinnen de school ingelicht, en geloof me; daar word je echt alleen maar depressiever van. Ik zou pas iemand inschakelen als ze zelfmoordneigingen heeft ofso.


    ey kind, ik weet dat nog goed, maar zeg nou zelf, UITEINDELIJK is het wel beter geworden daardoor. Nouja bij mij dan.


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Nee, dat moet je écht niet doen, dan gaats het noujuist alleen maar slechter met je, want dat was bij mij ook. Het lijkt misschien wel beter, maar dat is het écht niet want bij mij hebben vriendinnen de school ingelicht, en geloof me; daar word je echt alleen maar depressiever van. Ik zou pas iemand inschakelen als ze zelfmoordneigingen heeft ofso.

    Dat is echt veel te laat.
    Het is veel makkelijker iets te behandelen wat nog niet helemaal ingesleten is.


    I am an idiot, I move.

    Daphneeeee schreef:
    jaaa ik ook ik wil het ook aan een volwassenen vertellen maar dat mag niet van haar omdat het allemaal wel meevalt volgens haar. maar ik weet net zoals jullie datze nog meer problemen gaat krijgen als we niks doen. wel bedankt vooor jullie snelle reacties


    Iemand met beroepsgeheim aanspreken of zoiets - dat ze niet mogen zeggen wie hun bron is...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    esquisito schreef:
    (...)

    ey kind, ik weet dat nog goed, maar zeg nou zelf, UITEINDELIJK is het wel beter geworden daardoor. Nouja bij mij dan.


    Je weet zelf dat je na al dat gebeuren weer begonnen bent, net zoals ik, en bij mij is er niets beters geworden en bij jou zei je pas ook nog iets daarover dat dat ook niet meer was ofso.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Je weet zelf dat je na al dat gebeuren weer begonnen bent, net zoals ik, en bij mij is er niets beters geworden en bij jou zei je pas ook nog iets daarover dat dat ook niet meer was ofso.


    huh wat O.o


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.