• Want anders :W

    Ze is pas 14 en heeft het met verschillende jongens gedaan. Jongens tussen de 16 en de 20. Tja, dan valt het te verwachten dat er mensen op school zijn die haar voor hoer en slet uitmaken.
    Begrijp me niet verkeerd, ze is super lief en alles. Bovendien kleedt en gedraagt ze zich absoluut niet sletterig. Maar ik ben wel degene wie een zwangerschapstest voor haar moet kopen wanneer ze weer een leuke nacht heeft gehad, maar zelf te schijterig is om er een te kopen. En ik ben degene wie tegen de mensen op school moet liegen dat ze het helemaal niet met haar oppasser heeft gedaan. En ik ben degene aan wie ze super blij smsjes van jongens die ze van de kermis kent laat zien, smsjes met teksten als "Je hoeft geen slipje te dragen hoor, kom maar gewoon zonder" en "Zaterdagnacht, op het midden van het voetbalveld. Is dat niet spannend?".

    Ik bedoel, serieus? 14? Ik heb al een 'vriendin' wie op haar 13e beviel. Ik hoef niet nog zo'n geval. Iemand een idee hoe ik dit haar subtiel kan vertellen D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Hahaa, ik zou d'r gezicht wel willen zien dan :'DD. Maar de test bekijken durft ze nog net zelf.


    Ik zou een goed gesprek met haar hebben. Ik zeg niet dat ik nog maagd ben, maar je zou haar op zijn minst kunnen zeggen dat ze wel ietsjepietsje (lees: veel) meer respect voor haar lichaam moet hebben. Zodadelijk denken jongens dat ze "makkelijk" is! (Is ze dat?)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    (...)

    Tuurlijk, herinner jij haar er maar aan wanneer ze al ladderzat is (cat).


    Waarom zou ik haar eraan moeten herrineren? Ik ben degene die dan die condoom bij mezelf om doe (cat)

    Maar ben jij bij haar dan? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Hahaa, ik zou d'r gezicht wel willen zien dan :'DD. Maar de test bekijken durft ze nog net zelf.


    Dan een keer een subtiele hint; Ben je dikker geworden de laatste tijd?(krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Het gewoon vertellen. Ik moet er niet aan denken om nu al seks te hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jeetje, in dat geval zou ik echt een slechte vriendin zijn. Ik zou haar echt recht in haar gezicht zeggen dat ze echt sletterig bezig is, en dat het me geen reet kan schelen wat voor smsjes ze krijgt, en dat ze goed zot is om met iedere jongen -op die leeftijd- in bed te duiken en dat ze in ter volg zelf haar zwangerschaptesten te gaan halen. Als ze dan toch zo stoer is om met iedereen het bed te delen kan ze dat heus ook wel zelf doen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Wtf.. 14 jaar? Zo oud ben ik en nee, ik moet er niet aan denken!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom zou ik haar eraan moeten herrineren? Ik ben degene die dan die condoom bij mezelf om doe (cat)

    Maar ben jij bij haar dan? D:


    Ze woont in een wat boerser dorp, een aantal kilometer bij me vandaan. Krijg nou geen slechte beelden van waar ik woon, maar de echte boeren dorpen hier staan bekend om het zuipen en onveilige seks. Ik ga wel eens met haar mee naar kermissen en zo, maar de manier hoe ze daar met meisjes om gaan bevalt me niet zo.
    Natuurlijk sta ik er niet bij als ze op het punt staat te gaan neuken (cat). Maar ik bedoel dat ze daar vaak zo zat zijn dat een condoom niet eens meer in hun hoofden te binnen schiet.


    i put the fun in funeral

    Maestro schreef:
    Jeetje, in dat geval zou ik echt een slechte vriendin zijn. Ik zou haar echt recht in haar gezicht zeggen dat ze echt sletterig bezig is, en dat het me geen reet kan schelen wat voor smsjes ze krijgt, en dat ze goed zot is om met iedere jongen -op die leeftijd- in bed te duiken en dat ze in ter volg zelf haar zwangerschaptesten te gaan halen. Als ze dan toch zo stoer is om met iedereen het bed te delen kan ze dat heus ook wel zelf doen..


    dit ^


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Chandler schreef:
    (...)

    Dan een keer een subtiele hint; Ben je dikker geworden de laatste tijd?(krul)


    Hahahaa, ooh dat zou geniaal zijn :').


    i put the fun in funeral

    Hooligan schreef:
    Ik had er allang wat van gezegd :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ze woont in een wat boerser dorp, een aantal kilometer bij me vandaan. Krijg nou geen slechte beelden van waar ik woon, maar de echte boeren dorpen hier staan bekend om het zuipen en onveilige seks. Ik ga wel eens met haar mee naar kermissen en zo, maar de manier hoe ze daar met meisjes om gaan bevalt me niet zo.
    Natuurlijk sta ik er niet bij als ze op het punt staat te gaan neuken (cat). Maar ik bedoel dat ze daar vaak zo zat zijn dat een condoom niet eens meer in hun hoofden te binnen schiet.


    Dan moet ze eens denken aan de pil: hoeft ze er alleen maar sochtends aan te denken. Of een spiraaltje, daar hoef je helemaal niet aan te denken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    Holy shit, ik had er allang wat van gezegd, en dan niet subtiel. Het is een goeie vriendin dus je kan beter gewoon eerlijk zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ok.

    Jou vriendin verteld jou die dingen in vertrouwen. Dus dan hebben die mensjes op school daar niets mee te maken.

    En stel je voor ze word zwanger.

    Dan steun haar en help haar met de baby.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ze woont in een wat boerser dorp, een aantal kilometer bij me vandaan. Krijg nou geen slechte beelden van waar ik woon, maar de echte boeren dorpen hier staan bekend om het zuipen en onveilige seks. Ik ga wel eens met haar mee naar kermissen en zo, maar de manier hoe ze daar met meisjes om gaan bevalt me niet zo.
    Natuurlijk sta ik er niet bij als ze op het punt staat te gaan neuken (cat). Maar ik bedoel dat ze daar vaak zo zat zijn dat een condoom niet eens meer in hun hoofden te binnen schiet.


    Mag ik jou een pb sturen.

    Hale schreef:
    Ok.

    Jou vriendin verteld jou die dingen in vertrouwen. Dus dan hebben die mensjes op school daar niets mee te maken.

    En stel je voor ze word zwanger.

    Dan steun haar en help haar met de baby.


    Beter zou zijn als ze niet zwanger wordt. Zou beter zijn als ze die vriendin daarmee helpt D:


    quidquid excusatio prandium pro