RE: Jurywedstrijd
Je hebt toestemming voor je wedstrijd.
Hallo lieve quizletters,
ik organiseer een jurywedstrijd. Dus heb je zin om even al je mening neer te schrijven, dan kan je hier terecht. Ik ben op zoek naar 15 creatievelingen, die graag hun mening geven over allerlei onderwerpen. Er zullen 15 opdrachten komen, die heel uiteenlopend van elkaar zijn. Na elke opdracht zal er ook telkens 1 kandidaat afvallen, zodat we uiteindelijk nog met 1 winnaar overblijven. Ik ben nog op zoek naar 2 juryleden, die mij zullen bijstaan met het maken van keuzes en mee zal beslissen wie de winnaar wordt. Het belangrijkste is natuurlijk, wat kan je zoal winnen?
Derde plaats: 1 week reclame
Tweede plaats: 2 weken reclame
Eerste plaats: SPOTLIGHT
Voor een opdracht heb je ongeveer één tot anderhalve week de tijd. Je stuurt je opdracht steeds door via een pb'tje
Als een deelnemer op voorhand verwittigt dat hij zijn opdracht -wegens omstandigheden- niet op tijd zal kunnen inleveren, dan wordt daar rekening mee gehouden en krijgt deze persoon nog 2 dagen extra de tijd. Als een deelnemer zijn opdracht te laat - of zelfs helemaal niet- inlevert, zonder vooraf te waarschuwen, dan volgt directe diskwalificatie.
Gelieve dit in te vullen:
Naam:
Leeftijd:
Jurylid/deelnemer:
Deelnemers:
Michelle-LUCKY13
Jolene-Devote
Sterre-Plutarch
Juryleden:
Eileen-StarSparkle
Eva-xlufjoetoexx
Je kan je enkel nog inschrijven als deelnemer, de plaatsen van juryleden zijn al bezet.
De opdrachten volgen in dit topic:
Opdracht 1:
Dit is een heel open opdracht. Het is de bedoeling dat je een film gaat jureren. Een film die je echt is bijgebleven om bepaalde redenen - die kunnen positief of negatief zijn. Het is wel dat bedoeling dat je ook manieren of mogelijkheden geeft, waarvan jij vindt dat deze beter in de film hadden gepast.
Deze opdracht moet voor dinsdag 29 november 23:59 zijn ingeleverd of je moet uitstel vragen.
Veel succes en vooral veel plezier.
De story
[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:34 ]
I am so romantic sometimes, I think I should marry myself.