• Het is zo ver haha. Ik ga het nu allemaal even uitleggen. :'D
    Ik heb een group aangemaakt, speciaal voor mensen die hulp nodig hebben of anderen willen helpen of beide, whatever, met verhalen. Die group kan je toevoegen door mgroup84131@hotmail.com aan je msn toe te voegen als een normaal contact. Als je dat hebt gedaan, word BrainstormingQ aan je contactenlijst toegevoegd. Dubbelklik, het gesprek opent zich. Buzzeren, je krijgt een uitnodiging die je moet accepteren, daarmee kan je zien wie er online zijn en kan je je naam daarin veranderen, enzovoorts.
    Nu genoeg over de group, wat houd het in? Het is gemaakt zodat jij je idee in de groep gooit, waar je bijvoorbeeld niet verder mee komt of waar je een begin voor nodig hebt, en anderen bedenken allemaal ideeën voor je die je kan gebruiken in dat verhaal. Het is natuurlijk heel aardig als je dan ook andere mensen helpt. De ultieme kans om je medeQuizletter te helpen!

    -Quizlet staat hier volledig buiten en de mods zijn niet verantwoordelijk voor deze chatgroep-


    Your make-up is terrible

    Haha gelukkig doen er zoveel mensen mee. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik wil hem wel toevoegen maar er zijn 2 redenen waarom ik het nu nog niet doe.
    1. Mijn laptop is afgepakt
    En
    2. Er doen in het begin heel veen mensen mee waardoor mijn telefoon gaat spacen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een nieuwe Qchat?

    I'm in!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nog meer?


    Your make-up is terrible