• Ik droomde dat plots mijn mailbox helemaal vol stond van Quizlet mailtjes.

    Haha, iemand nog zo'n rare droom gehad?

    Hahaha. :'D
    Ik droomde over mijn idee voor een verhaal.


    Your make-up is terrible

    Ik heb raar gedroomd ja, en nu niet bepaald aangenaam


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb raar gedroomd ja, en nu niet bepaald aangenaam


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik heb gedroomd dat ik een hele koude rivier stond, midden in de nacht, met al mijn kleren aan, en er iemand tegen me aan eht schreeuwen was, maar ik was alleen.

    It was weird.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik droomde dat Lucy van Sweeney Todd tegen me liep te zingen, Sweeney zelf me wilde vermoorden, maar Mrs. Lovett had me gered =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het klinkt raar.. maar mijn dromen bij elkaar lijkt net een serie. Iedere nacht komt er weer een stukje bij, een aantal nieuwe mensen óf ik droom helemaal niks. Maar als ik wat droom sluit het aan bij de vorige. Heel creepy.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb niet gedroomd, tenminste niet wat ik me kan herinneren. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb gedroomd dat ik Nieuw-Zeeland was met mijn beste vriendin en haar vriendje. We gingen naar een groot wit huis, waar zijn zus dan woonde, en hij wou dat zij en ik zijn zus gingen ontmoeten. Maar hij heeft geen zus. Hij komt oorspronkelijk uit Nieuw-Zeeland, en ik ben niet zo close met 'm. Dus ik vond het wel vreemd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik droomde echt heel veel rare dingen. Ten eerste droomde ik dat ik een fking massive mooi huis had met allemaal sluiproutes kelders en verandas, het volgende moment droomde ik dat Gordon (van de toppers) de boel kwam opstoken. Hij reed op een wit paard dat hij zou mishandelen, toen had ik zijn paard afgejat en laten onderduiken in de achtertuin van m'n huis. Maar toen kwam Gordon op een ander paard langs mijn huis en ging de boel bekijken om z'n paard te zoeken.

    En toen droomde ik dat ik aan het knokken was met een meisje. Gek genoeg werd ik met een dikke lip wakker.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik had best eng gedroomd. O.O
    Ik droomde dat er een man was, dat had een naam alleen weet ik die niet meer. Die man koos vier kinderen uit, en hij koos dat weer één kind daarvan uit. Op basis van informatie wat ze moesten opschrijven. Dus ik e nog drie kinderen waren uitgekozen. Allemaal waren we doodsbang, maar we hadden een plan om te ontsnappen. Door te liegen, maar ik ging weer eerlijk zijn. Toen had die man een ander vermoord en toen moest ik vechten met de geest van dat kind. Toen werden er stoelen onder het huis geduwd, maar dat hoorde die man, dus hij vroeg aan mij wat dat was. Ik zei: "Stoelen." Toen werd ik ook vermoord en was mijn droom over.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik droomde dat ik in het winkelcentrum was, en ineens kwam er een megagrote neushoorn naar binnen gestormd, en toen zat ik ineens boven op hem? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    als ik droom is het heel veel, en slaat het nergens op, en meestal ga ik dood. Voorbeeld: ik sta in een veld en er komt een bommenwerper aan. De bom valt in het veld naast me, ik blij. Komt der nog een aan.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    zucht , ik droomde over een leuke jongen..... wou dat die uit kwam...


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik droom best vaak vreemd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uh.. Ik droomde een x over One Direction en toen konden ze net als bij Twilight op die bomen vliegen enso.. Mn vriendinnen en ik hadden dus iets met hun, behalve Liam. Die had geen vreidnin. Heel weird iig.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'