• Daar krijg ik altijd zoveel last van in de winter, de huid op mijn benen begon al barsten net, dus heb ik het ingesmeerd met bio-oil. Pfft, het jeukt ook nog zo lekker onder je leggingmetdaaroverheeneenspijkerbroekendikkesokken.
    Wie heeft het nog meer?


    Your make-up is terrible

    Ik had dat ook altijd. Maar heb er nu gelukkig niet meer zo'n last van! :3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik krijg daar zo'n jeuk van. En dan werkt bio-oil of bodylotion niet. ):


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Ik krijg daar zo'n jeuk van. En dan werkt bio-oil of bodylotion niet. ):

    Ja, dit dus. Het is echt irritant, dus ik baal er soms flink van.


    I can't even think straight.

    Dilemma schreef:
    Ik krijg daar zo'n jeuk van. En dan werkt bio-oil of bodylotion niet. ):


    Oh, bij mij wel tegen de jeuk meestal. al bodylotions tegen extreme droge huid geprobeerd?


    Your make-up is terrible

    Ik krijg dat altijd bij mijn handen, als het koud word.
    Dan word het helemaal rood, en droog en jeukerig en als ik er dan niets aan doe komen er scheurtjes in en dat doet pijn.(no_chears)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, bij mij wel tegen de jeuk meestal. al bodylotions tegen extreme droge huid geprobeerd?


    Jup, en anti-ageing ook. Maar ik overleef het wel, al ben ik nonstop mijn benen aan het kapot krabben.


    Destroy what destroys you.

    Dat heb ik dus altijd, het hele jaar door x] In de winter wordt het nog erger dan dat het normaal al is en ik heb dus echt een grondige haat aan het smeren van lotion, bio-oil en dat soort dingen, juist doordat het verschrikkelijk veel pijn doen en ik al vanaf heel jong spul gedwongen opgesmeerd kreeg. Dus het feit dat ik liever ook geen spul opsmeer, werkt me een klein beetje tegen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naaawh schatje toch ;c Stomme kou!
    Ikzelf heb er niet zoveel last van, hooguit mijn lippen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik krijg ook droge benen van de kou, gelukkig jeukt het niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dit is het eerste jaar dat ik er last van heb, op mijn voorhoofd. Smeer nu elke avond een pot vaseline op mn voorhoofd en smeer de rest in met nachtcreme en mijn lichaam met bodylotion. Dan ziet mijn voorhoofd er toch nog enigszins normaal uit, ookal is het nogsteeds droog..


    Ik ben gemeen xoxo

    Daar heb ik niet zo'n last van, maar ik kan niet tegen wisselingen van warm weer naar koud weer, dus dan krijg ik op mijn boven benen allemaal dikke rode plekken die jeuken en het wordt helemaal blauw. Alsof ik een huge blauwe plek heb tot aan mijn knie. Het is lelijk, jeukt en doet pijn. Al viel het vorig jaar gelukkig mee, de jaren daarvoor was het echt extreem.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee geen last van ;o


    Life is hard and then we die

    Uhm, ik heb daar ander spul voor, ik wil zo wel even de naam voor je opzoeken?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb altijd droge handen. Zo vervelend. En zonder lipbalm kan ik ook de deur niet uit anders lijken mijn lippen op iemand van 80


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb daar ook last van. Ik blijf elke ochtend maar smeren.
    Alleen gelukkig heb ik geen last van jeuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3