• Ik heb al een tijd een idee in mijn hoofd maar het lukt me maar niet om het uit te werken, om het duidelijker in mijn hoofd te krijgen. (no_chears) Ik baal er echt van want het belemmerd mijn schrijven voor andere dingen. Het komt steeds terug, het is nu wel iets duidelijker maar ik moet er gewoon over schrijven.

    Heeft iemand tips? Of kan iemand me helpen?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:51 ]


    Your make-up is terrible

    Naawh, schatje toch. We verzinnen er wel wat op ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    heb ik ook... schrijf gewoon eventjes het id neer, en probeer (ookal is het moeilijk) je daarna te concentreren op de andere verhalen... en als je je even verveelt, kan je nadenken over de uitwerking ...
    zo doe ik het, hopelijk helpt het jou (H)

    Laat het even rusten, misschien heeft 't wat tijd nodig. (:

    Slaap er een nachtje over, dan kijk je er namelijk altijd anders tegenaan (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Minsa schreef:
    Laat het even rusten, misschien heeft 't wat tijd nodig. (:


    Dat heb ik al gedaan, maar het komt steeds terug en het blijft zo vaag.


    Your make-up is terrible

    het verhaal in hele ruime lijnen opschrijven, of zelfs alleen maar in steekwoorden, daarna even met rust laten, dan komt er (bij mij) meestal vanzelf wel een helder begin uit. Als je weer vast komt te zitten moet je het ook gewoon weer links laten liggen tot er iets in je opkomt.

    Succes!

    Dat heb ik ook een keer gehad.
    Ga ervoor zitten. Pak een pen en papier en ga het idee opschrijven en verder uitwerken. Plaatjes zoeken helpt soms ook en vooral niet overhaasten. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb een soortgelijk probleem. Het idee is er wel alleen nog te vaag en de nodige details missen. En ik ben altijd bang om te beginnen, dus dan komt er niks van..
    Als je het idee echt niet kwijtraakt en er graag over wilt schrijven, stel ik voor dat je dat ook echt doet. Misschien is de oplossing wel heel simpel - bijvoorbeeld door gewoon een soort tijdlijn of korte verhaallijn te maken - maar misschien ook niet. Als het niet lukt moet je misschien toch proberen het even te laten rusten en hopen dat het vanzelf komt. Desnoods kun je altijd nog samen met andere mensen brainstormen, in de hoop dat zij je in de goede richting kunnen helpen. Het lukt je wel, veel succes. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb een soortgelijk probleem. Het idee is er wel alleen nog te vaag en de nodige details missen. En ik ben altijd bang om te beginnen, dus dan komt er niks van..
    Als je het idee echt niet kwijtraakt en er graag over wilt schrijven, stel ik voor dat je dat ook echt doet. Misschien is de oplossing wel heel simpel - bijvoorbeeld door gewoon een soort tijdlijn of korte verhaallijn te maken - maar misschien ook niet. Als het niet lukt moet je misschien toch proberen het even te laten rusten en hopen dat het vanzelf komt. Desnoods kun je altijd nog samen met andere mensen brainstormen, in de hoop dat zij je in de goede richting kunnen helpen. Het lukt je wel, veel succes. (:


    Dankjewel. :'D
    Ik probeer het al in grote lijnen uit te werken en een tijdlijn te maken. Maar er missen nog crusiale details, waardoor ik niet verder kan, net als bij jou.


    Your make-up is terrible