• Al sinds het begin ben ik fan van Justin Bieber. Hij heeft een hele hoop voor mij veranderd en is mijn held. Ik ben trots om een Belieber te zijn. Ik ben trots dat ik deel uit maak van de 14 miljoen volgers en fans. Maar nu komt het. Ik durf het niemand te zeggen. Ik kom er niet voor uit. Waarom niet? Omdat ik bang ben. Iedereen haat hem. Bijna iedereen van mijn school en echt iedereen van mijn klas. Ik ben bang, dat als ik het zou zeggen dat ze me uitlachen en me laten stikken. Maar ik ben er zeker van. Ik zit nu eenmaal in een klas die geen meningen respecteert en die mensen zomaar pesten. Ik ben blij dat ik nu drie vriendinnen heb waarmee ik enigszins goed mee kan opschieten. Vorig jaar en de twee jaren er voor werd ik hard gepest door de hele klas en dan vooral door een meisje. Altijd stond ik apart. En daarom durf ik niks te zeggen over mijn Belieber zijn, alleen maar omdat ik bang ben dat alles weer hetzelfde gaat zijn. Jullie zouden zeggen dat het geen echte vrienden zijn, maar jij zou het toch ook leuk vinden als je toch drie vriendinnen hebt waarbij je elke pauze staat en mee praat, lacht en al die dingen? Als iedereen weer eens zit te praten over hoe slecht hij wel niet is, hoe een homo, blablabla. Dan zit ik er ofwel stil bij, of praat ik even hard mee. En ook had ik allemaal liedjes van hem op mijn Ipod staan. Allemaal verwijderd, alleen maar omdat ik bang ben dat ze het zien en me gaan uitlachen. Ik ben blij dat ik Quizlet heb gevonden. Op Quizlet kan ik mijn mening uiten, mijn gevoelens laten zien, alles. Ik ben Quizlet hier zo hard dankbaar voor. En jullie mogen nu zeggen dat ik geen echte Belieber ben en ik geef je toch wel gelijk. Maar Justin zit in m'n hart. En hij zal daar altijd blijven.

    Ik weet ook dat er meerdere zijn, die dit ook hebben. Maar dit moest ik kwijt.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:39 ]

    Maitreya schreef:
    Ik begin echt een beetje bang te worden van jullie 'beliebers'.
    Jullie nemen het een beetje te serieus allemaal.


    Doet me denken aan iets. ;o
    Zo'n meisje had dit op haar profiel :

    You: SWAG
    Stranger: YOU f**kING BELIEBERS ARE EVERYWHERE


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mijn beste vriendin op school is ook een Belieber dus ik kan alles kwijt
    wij hebben ooit een hele les over hem zitten praten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er is een Belieber in onze klas en veel kinderen pesten haar er soms mee, maar ik vind dat onzin en ga gewoon met haar om. Ik geef haar altijd posters van hem als ik er eentje vind in mijn tijdschriften :P.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Yeah, people suck.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Doet me denken aan iets. ;o
    Zo'n meisje had dit op haar profiel :

    You: SWAG
    Stranger: YOU f**kING BELIEBERS ARE EVERYWHERE

    true :'D


    Shoganai i ne~

    Nou ik ga dit al vanaf de eerste onderdoor, met eerst de Jonas Brothers en toen Justin Bieber. Maar toen ik naar Bieber 's concert ging, vroeg iedereen wel: 'hoe was z'n concert?!' dan tonen ze wel intresse. En ik zou als ze het vragen of er over beginnen wel eerlijk zeggen. Ze zouden je moeten respecteren.
    Ik ben op mijn school bekend als het meisje wat van de Jonas Brothers houdt, ik heb enken vrienden and I don't care at all. (;


    live the life you love

    <_<

    we hebben het hier over een muzieksmaak, niet sexuele geaardheid. Dit doet me een beetje denken aan een speech over uit de kast komen. Mensen vinden miss Biebies een beetje te belangrijk geloof ik D:


    quidquid excusatio prandium pro