• Al sinds het begin ben ik fan van Justin Bieber. Hij heeft een hele hoop voor mij veranderd en is mijn held. Ik ben trots om een Belieber te zijn. Ik ben trots dat ik deel uit maak van de 14 miljoen volgers en fans. Maar nu komt het. Ik durf het niemand te zeggen. Ik kom er niet voor uit. Waarom niet? Omdat ik bang ben. Iedereen haat hem. Bijna iedereen van mijn school en echt iedereen van mijn klas. Ik ben bang, dat als ik het zou zeggen dat ze me uitlachen en me laten stikken. Maar ik ben er zeker van. Ik zit nu eenmaal in een klas die geen meningen respecteert en die mensen zomaar pesten. Ik ben blij dat ik nu drie vriendinnen heb waarmee ik enigszins goed mee kan opschieten. Vorig jaar en de twee jaren er voor werd ik hard gepest door de hele klas en dan vooral door een meisje. Altijd stond ik apart. En daarom durf ik niks te zeggen over mijn Belieber zijn, alleen maar omdat ik bang ben dat alles weer hetzelfde gaat zijn. Jullie zouden zeggen dat het geen echte vrienden zijn, maar jij zou het toch ook leuk vinden als je toch drie vriendinnen hebt waarbij je elke pauze staat en mee praat, lacht en al die dingen? Als iedereen weer eens zit te praten over hoe slecht hij wel niet is, hoe een homo, blablabla. Dan zit ik er ofwel stil bij, of praat ik even hard mee. En ook had ik allemaal liedjes van hem op mijn Ipod staan. Allemaal verwijderd, alleen maar omdat ik bang ben dat ze het zien en me gaan uitlachen. Ik ben blij dat ik Quizlet heb gevonden. Op Quizlet kan ik mijn mening uiten, mijn gevoelens laten zien, alles. Ik ben Quizlet hier zo hard dankbaar voor. En jullie mogen nu zeggen dat ik geen echte Belieber ben en ik geef je toch wel gelijk. Maar Justin zit in m'n hart. En hij zal daar altijd blijven.

    Ik weet ook dat er meerdere zijn, die dit ook hebben. Maar dit moest ik kwijt.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:39 ]

    Siddhartha schreef:
    Ik begin echt een beetje bang te worden van jullie 'beliebers'.
    Jullie nemen het een beetje te serieus allemaal.


    Ex astris, sciencia

    Als iemands muziekstijl of iemand idool of iemands passie al een rede is geworden om iemand uit te lachen is de ensheid en goed naar de vaantjes aan het gaan. Doe gewoon waar je zin in hebt, luider naar wie of wat je zelf wil en fangirl over wie je wil. Als mensen je daarom gaan uitlachen, so what? More Bieber for you.
    Ik ben een grote voetbalfan en dat vindt ook iedereen raar omdat ik een meisje ben. ik ben grote fan van Demi Lovato en Miley Cyrus en dat vindt iedereen ook stom, so what ik kies zelf naar wie ik luister en als ze daar problemen mee hebben is dat hun probleem. Doe gewoon wat je zelf graag wil.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    I understand!
    Ik kan er nu een beetje voor uitkomen, maar nog lang niet bij iedereen durf ik dat..


    And you made me love a little less.

    Ik snap wel wat je bedoeld ben zelf geen "belieber" maar ik heb wel wat haters in mijn klas die altijd wel hun mening klaar hebben over hem. Vooral toen het gerucht rond ging dat hij vader was. Ze pestte zo'n meisje er altijd mee omdat ze JB leuk vind. Ik heb er niks tegen en ga gewoon met der om ik heb zelf een surpirse voor der gemaakt van Jb toen ze jarig was .xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    I'm happy for you.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wauw, respect voor je.

    Mijn vriendinnen weten het wel, maar ik begin er ook niet altijd zelf over. Behalve met een vriendin die ook fan is.


    <3

    Siddhartha schreef:
    Ik begin echt een beetje bang te worden van jullie 'beliebers'.
    Jullie nemen het een beetje te serieus allemaal.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bij mij weet heel de school het. Het is niet zo heel erg als het lijkt. Nu ja in het begin is het gewoon even wennen, dat plagerig gedoe. Maar je went eraan. Geloof me. En als ze wat zeggen.. Gewoon negeren of antwoorden als je wat weet of zo. Na een tijdje stoppen ze met je plagen. Mijn hele klas vorig jaar respecteerden me omdat ik fan was. Maar dit jaar is het minder. Maar ze hebben me maar 2 dagen of zo geplaagd. En je bent vast niet de enigste fan van je school? Net zoals ik. (: Maar misschien is jou school gewoon heel anders dan de mijne. (:
    Sterkte


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Siddhartha schreef:
    Ik begin echt een beetje bang te worden van jullie 'beliebers'.
    Jullie nemen het een beetje te serieus allemaal.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben dus ook een belieber geworden.... en ik heb hetzelfde, alleen heb ik wel gewoon nummers van hem op mijn mobiel en mp4 staan!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ahw. Ik ben ook al een aantal jaar lang 'belieber' al hou ik niet zo van het woord maar goed. Ik ben 17 en schaam me er niet voor. Ik ben niet zoals die meiden die je op tv ziet en dan beliebers worden genoemd. Mijn vriendinnen weten het en ook mijn klas - zit in de eerste klas van MBO, opleiding. De mensen uit mijn klas houden niet van hem, maar hebben wel respect voor hem en hoe hij nu is. Het is belachelijk dat je niet eens fan kan zijn van iemand, zonder daar op 'afgekeurd' te worden. Anyways, je weet waarje terecht kan (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:02 ]


    To infinity and beyond •

    Er is niks mis mee om van de muziek van een artiest te houden en die muziek te luisteren. Dus ga daar gewoon lekker mee door [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Maitreya schreef:
    Ik begin echt een beetje bang te worden van jullie 'beliebers'.
    Jullie nemen het een beetje te serieus allemaal.


    26 - 02 - '16

    Maitreya schreef:
    Ik begin echt een beetje bang te worden van jullie 'beliebers' & directioners & weet ik veel wat voor andere vage tienerster-fandommen.
    Jullie nemen het een beetje te serieus allemaal.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    respect_O_
    best lullig,, maar als ik in jouw situatie was had ik het ook niet verteld... (H)

    but remember: be proud for being a belieber(H)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.