Me wants
ik heb ervaring
Dit heb ik net geschreven
Lief dagboek
Ik ben vandaag begonnen met nog harder vechten, nog harder strijden tegen de vijanden die mijn lichaam beheersen. Ik ben vanmorgen een uur eerder opgestaan. Om te gaan joggen. Om maar gelijk te beginnen met het gevecht. Ik was zo bang dat ik iemand tegen zou komen. Dat iemand zou zien wat ik aan het doen was. Daarom ben ik niet in het park gaan joggen, zoals ik normaal wel zou doen. De kans dat ik daar iemand tegen het lijf zou lopen is gewoon te groot. Daarom besloot ik naar het bos gegaan. Het was daar zo fijn. Doodstil, met alleen het geluid van mijn voeten die op de grond ploften. Af en toe het gefluit van een vogel. Ik zou willen dat ik een vogel kon zijn. Het lijkt mij heerlijk om te kunnen vliegen, om je nergens zorgen over te hoeven maken. Om van die prachtige geluiden te kunnen maken. Maar ik ben geen vogel. Ik ben een dik, vet, stom meisje. Als ik deze oorlog uiteindelijk verlies, ondanks alle moeite. Dan wil ik terug komen als een vogel. Als een klein vogeltje in het bos. Ik had wel uren in dat bos rond kunnen joggen. Maar natuurlijk ging dat niet. Ik moest naar school. Doordat ik zolang ik het bos was geweest had ik geen tijd meer om te ontbijten. Dus kon ik ook niet in de verleiding komen om heel veel te eten. Nog een pluspunt van het bos. Mijn moeder had helaas mijn brood al gesmeerd. Ik heb het in de eerste beste vuilnisbak die ik ben tegen gekomen gestopt.
Het is een stukje van een dagboek
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one