• Vandaag op school had 1 meisje een Gucci riem om. Ik vroeg dus aan haar waarom. En toen zie ze omdat ik een 'Gucci girl' ben. En toen lachte iedereen haar dus uit. Omdat 'Gucci girl' in straattaal 'Golddigger' betekent. En zij dacht dus dat het een goeie betekenis had.

    Heb jij nog iets grappigs meegemaakt?

    ...
    En wat is golddigger dan?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ze niet wilt dat iemand erop reageert moet ze het ook niet in een topic zetten, lijkt me. Als ze het er wel inzet, kan ze reacties verwachten, zowel positief als negatief. Ik vind sowieso dingen met betrekking tot merken idioot, maakt niet uit van wie het is. Ik vind het enorm sneu dat ze haar gaan uitlachen omdat ze door de sociale druk van Hale en haar populaire vriendjes, als ik het zo begrijp, merkkleding moet dragen en het dan fout doet. Wij mogen haar niet uitlachen maar zij mag een ander wel uitlachen?

    Het ging er niet om dat ze die riem droeg maar wat ze zei. :W Je mag haar best uitlachen maar die haat naar Hale toe heeft wel lang genoeg geduurd.


    -

    Hallo, ik zou hetzelfde over die hakken zijn als ik Louboutins kreeg hoor. Ik zou er zoooveel over praten. (joehoe)


    To infinity and beyond •

    Genius schreef:
    (...)
    Het ging er niet om dat ze die riem droeg maar wat ze zei. :W Je mag haar best uitlachen maar die haat naar Hale toe heeft wel lang genoeg geduurd.


    Ik zou iedereen die er zo over praat uitlachen, misschien moet je eens kijken dat als iemand een topic maakt over merken, ik alsnog zo zou reageren. :'D Als zij een normaal topic maakt, reageer ik ook normaal. Als zij vraagt wat Qers in het weekend doen, reageer ik normaal wat ik ga doen.


    Your make-up is terrible

    Whirlybird schreef:
    Wow, wtf. Alleen maar, omdat Hale 't is die dit zegt... zou iemand anders dit zeggen, dan zou er niet zoveel gezeik zijn... :'D Srsly.
    dat ^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou iedereen die er zo over praat uitlachen, misschien moet je eens kijken dat als iemand een topic maakt over merken, ik alsnog zo zou reageren. :'D Als zij een normaal topic maakt, reageer ik ook normaal. Als zij vraagt wat Qers in het weekend doen, reageer ik normaal wat ik ga doen.

    Ja ik zal daar op gaan wachten, tot iemand zo'n topic maakt om te kijken hoe jij daarop reageert :W


    -

    Haha, dat zou mij zo kunnen gebeuren (bloos)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik zal daar op gaan wachten, tot iemand zo'n topic maakt om te kijken hoe jij daarop reageert :W


    Die zijn er al geweest.


    Your make-up is terrible

    Is het gewoon klaar?

    Er worden zoveel topics over merken gemaakt.


    Some angels have no wings.

    Stop, ik wil antwoord op mijn vraag. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    ...
    En wat is golddigger dan?

    Iemand die een relatie aangaat puur voor 't geld, omdat 'ie gebruik wil maken van 't geld :Y)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Die zijn er al geweest.

    Leuk voor je.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Leuk voor je.


    Ik zie niet in wat daar leuk aan is. :'D


    Your make-up is terrible

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Iemand die een relatie aangaat puur voor 't geld, omdat 'ie gebruik wil maken van 't geld :Y)

    Ik haat golddiggers. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zie niet in wat daar leuk aan is. :'D

    Hoeft ook niet.


    -