• Ik moet weer aan de bak (cat)
    Want ik heb dus binnenkort een spreekbeurt voor Nederlands en ik weet me god niet waarover ik het moet doen, dus vraag ik jullie even?
    Ik had deze onderwerpen al:

    - Amerikaanse Burgeroorlog
    - Piano
    - Vel d'Hiv
    - ??
    - ??

    Welke vinden jullie het beste? Of hebben jullie nog suggesties. Ik moet er ongeveer 8 minuten over doen en moet er een powerpoint bij kunnen maken (:

    Waar hebben jullie je spreekbeurt dus al een keer over gedaan? Of welke spreekbeurt heb je gezien en vond je heel leuk/interessant/spannend?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:41 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb mijn't eens over onze hond gedaan (Sharpei), eens over basketbal en dat was het. Wij doen dat niet vaak, de leerkrachten hebben er ook een hekel aan. THANK GOD!

    Joanne Kathleen Rowling _O_


    Shoganai i ne~

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120158

    dit is een topic van een paar dagen geleden, hier staan veel suggesties in waar je het over kan doen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ehm over basketbal,uilen, dolfijnen, vogelspinnen, astma en scouting heb ik het gedaan. soms 2x een spreekbeurt.als je een van dit keist wil ik je best wel wat opsturen;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    de laatste keer dat ik een spreekbeurt heb moeten doen, was op de basisschool., en dat is 5 jaar geleden., ;x
    en toen deed ik het over coca-cola en eentje over kauwgom.
    Die van Kauwgom vond ik persoonlijk heel leuk om te doen., want er zijn altijd helle leuke wetjes over te vinden., ;3

    Maar je moet gewoon een onderwerp nemen waar je al veel vanaf weet., dan kan je er van jezelf al heel veel over vertellen en dan is de kans ook kleiner dat je in de stres schiet omdat je iets vergeet ofzo..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb het over terrorisme, de maya's, afghanistan, amnesty

    dat was het wel (;


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Misschien kan ik een onderwerp opzoeken in de krant (cat)


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb het eens over vleesetende planten gedaan ;d

    Ik doe het dit jaar over het ontstaan van HP
    Maar ik twijfel nogsteeds of ik het niet over Merlin moet gaan doen :S
    Maar je kan het ook over Q doen (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jaaaa, op de basisschool, en het ging over drop. Ik had op drop getrakteerd en aangezien de klas de cijfers mocht bepalen, kreeg ik een 10. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik doe het altijd over piraten. *O*
    Vel d'Hiv is ook heel erg leuk, daar weet amper iemand iets vanaf denk ik.


    Your make-up is terrible

    BDSM.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het over de Griekse mythologie, de oorsprong van Disney en over Spekkies gehouden(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    oe iemand deed het over chocolade en dan moet je alle soorten choco kopen en bij mij langskomen:Y):Y):Y):Y) je kunt over spinnen slangen enge beesten miss. over geesten ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    C18 schreef:
    BDSM.


    + 100


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!