• Bram(19),Jolien(17), Nick(17) en Valerie(16) zitten samen in een band, Revolution. Ze zijn al zesjaarlang samen maar nog nooit hebben ze de kans gekregen op een platencontract. Tot als Sofie(17) de BF van Valerie verteld dat ze tickets heeft voor Tokio Hotel in Ahoy+een meet and greet superDeluxe heeft gewonnen op TMF. Ze besluiten om hun kans te wagen om beroemd te worden en maken een Demo, die ze dan kunnen afgeven aan Tokio Hotel. Zo proberen in contact te komen met Universal Music Group. Hun leven veranderd Drastisch vanaf die ene dag.Revolution never stops!



    Als je je hier aanmeld krijg je een Rol (alleen mensen die hem vanaf nu gaan maken en een reactie achter laten, je moet hier ook een reactie achter laten anders kan ik je geen 'Kleine' rol geven.)

    Er zijn vanaf vandaag 7delen.
    http://www.quizlet.nl/serie/13024/revolution


    *He's the one.

    ik maak hem toch dacht ik:O ben een beetje raar vandaag xD

    Joa jij maakt hem amar je hetb zes ngo niet gemaakt dnk ik je late geen reactie achter wnt ik hb je niet gewaarschuwd zo net dat Zeven er was


    *He's the one.

    ik heb het nog snel even gemaakt

    Jullie zijn lekker niemand wilt hem dus maken nauwja dn krijgt niemand een figuranten rol!!!


    *He's the one.

    nauw jullie zijn bedankt!


    *He's the one.

    xD ik wul frank iero spelen

    nha, goodluck verder
    kben niet echt th fan xD


    Ѽ MROAR.

    Ik Altijd Maken En Reactie Achterlaten (:
    + Ik Reclame Gemaakt (:


    The soul needs autumn.

    Ik hem maken, hij is heel goed
    En hij word toch door een deel mensen gemaakt?? Toch meer dan 10 dacht ik niet?? Ik bedoel nummer 6 he, want 7 zal wel nog moeten gemaakt worden. Oei anders
    Maar Charissa mijn quizen het hoogste dat ze gemaakt worden is euhm 8 keer dan 7 en voor de rest 5 en de rest weet ik niet


    Live life limitless.

    Thnxs meiden.<333


    *He's the one.

    Allé mensen maak die quiz


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik kom er tochal in dankzij mijn briljante idee die ik verder schreef :)


    I do not hook up.

    Joa maar je moet het wel maken en reactie laten x'D


    *He's the one.

    x'D Meid ik heb ze toch allemaal al gemaakt XD


    I do not hook up.

    7niet!!!


    *He's the one.

    XD :O Stom van mij !


    I do not hook up.