• Want in drie story's kan ik zwangerschap inbouwen. En ik weet niet of dat dan zo leuk is voor de lezers die alle drie de story's volgen.

    En ja, twee van de drie gaan over zwangerschap bij een zestien-jarig meisje. Ik vind dat dat moet kunnen.
    En nee, het is niet het hoofdpunt, maar gewoon een van de vele thema's.

    Dus, vinden jullie dat kunnen? Niet het thema zelf, maar de frequentie van het thema.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hm, ik zou het opzich niet erg vinden, maar na drie verhalen waarin ze elke keer zwanger raakt wordt toch een beetje.. tja.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nou, als je het op een andere/mooie manier kunt verwerken zou het leuk kunnen zijn. Maar ik heb een aantal verhalen van iemand gelezen en daar werd in elk verhaal het meisje op een jonge leeftijd zwanger. Elke keer was het hetzelfde en dan is het gewoon niet leuk om te lezen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee want het is meer een teken dat je totaal geen inspiratie hebt voor je verhalen en het is gewoon een afknapper om te lezen doordat het helemaal niet origineel is.

    Als het past in het verhaal en niet zomaar een gebeurtenis is om woorden mee te vullen, en je het ook bij elk verhaal heel anders en origineel verwerkt, kan het leuk zijn.

    Het is trouwens stories, niet story's. (joehoe)


    Felix

    Het is een beetje onorigineel, maar als je het leuk kunt uitwerken is het alsnog leuk om te lezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hel schreef:
    Nee want het is meer een teken dat je totaal geen inspiratie hebt voor je verhalen en het is gewoon een afknapper om te lezen doordat het helemaal niet origineel is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    CrazyChicken schreef:
    Als het past in het verhaal en niet zomaar een gebeurtenis is om woorden mee te vullen, en je het ook bij elk verhaal heel anders en origineel verwerkt, kan het leuk zijn.

    Het is trouwens stories, niet story's. (joehoe)


    Volgens de spellingscontrole van Word niet!
    Story's klopt wel, en stories krijgt een rood lijntje. Ik kan er verder ook niets aan doen.

    Een nee, het is niet om de woorden mee op te vullen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Volgens de spellingscontrole van Word niet!
    Story's klopt wel, en stories krijgt een rood lijntje. Ik kan er verder ook niets aan doen.

    Een nee, het is niet om de woorden mee op te vullen.

    Word zegt wel meer dingen, geloof me maar gewoon. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Word zegt wel meer dingen, geloof me maar gewoon. (:


    Ja, inderdaad. Hij telt vreemde dingen goed, en normale dingen fout.
    Het is en blijft toch maar een programma, en geen mensen.
    Maar ik geloofde je wel hoor!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abo


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt