• Ik moet voor school een poster maken in verband met afval...
    De poster moet er dus voor zorgen dat mensen worden aangezet om géén afval op straat te gooien, maar wel in de vuilnisbak.

    Nu is het probleem dat ik minstens 3 ontwerpen moet uittekenen en ik nog steeds niets weet.
    Ik heb al 1 ontwerp deels af, er staat een vuilnisbak op en een fles die men ernaast heeft gegooid.

    Dus vroeg ik me af of iemand me tips kon geven of leuke ideetjes zodat ik wat meer inspiratie krijg voor mijn twee andere ontwerpen.

    En voor de leuke mensjes onder ons die iets gaan zeggen over "kijk bij google"; Dat heb ik al gedaan, anders had ik mijn eerste ontwerp niet :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Iemand die over een banaan slipt. (wbw)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doe iets met de natuur die kapot gaat door het afval? Of een fles en een vuilnisbak die wenen omdat ze niet bij elkaar kunnen zijn? xd Oke, ik heb niet echt ideeën. Succes nog!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Doe iets met de natuur die kapot gaat door het afval? Of een fles en een vuilnisbak die wenen omdat ze niet bij elkaar kunnen zijn? xd Oke, ik heb niet echt ideeën. Succes nog!

    Haha dat laatste idee vind ik nog wel leuk eigenlijk :')
    Thaaanks :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MissSharp schreef:
    Iemand die over een banaan slipt. (wbw)


    You just stole my idea. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een hele grote berg afval terwijl iemands hoofd er nog net boven uitsteekt.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Een reuzengroot afvalmonster die op een heel episch enge manier achter een mens aan rent. (wbw)


    26 - 02 - '16

    Maitresse schreef:
    (...)
    Haha dat laatste idee vind ik nog wel leuk eigenlijk :')
    Thaaanks :)

    Graag gedaan (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.