• Titelloos - Seth Clearwater
    Rebecca is het zusje van Paul, maar tot nu toe onbekend voor iedereen. Tot ze ook bij de andere Indianen op school komt te zitten. Wanneer de jongens al enige tijd veranderen, blijkt Rebecca in gevaar te zijn. Een gevaar van onbekende grootte. Tegelijkertijd probeert ze de geheimzinnigheid van haar broer te verklaren. Zijn stemmingswisseling en zijn norse uitstraling. Zo komt ze dingen te weten die haar mee de diepte in sleuren, richting de Cullens, die dat niet echt kunnen waarderen. Dat zorgt opnieuw voor een vete tussen de vampieren en weerwolven.
    ##
    Ik vind het heerlijk vaag ^-^.
    Maar het gaat dus om nieuwe personen/oude personen/spanning/verhoudingen en romantiek :]
    ##
    Ja/Nee;
    Titel;

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:10 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ja
    titel
    Unusual danger(geen idee of ik dit goed schrijf maar het moet zijn ongewoon gevaar)
    Wil je zeggen als je begint


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je hebt tenminste geen spellingsfouten in de inleiding, dus dat is al een pluspunt.
    Daarnaast...
    Hmm, werk het eerst maar eens uit, dan kijk ik dan wel of ik het wat vind of niet. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een beetje meer informatie genoteerd :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja. Ik kan niet echt een titel bedenken. Als je hem doet wil je me dan waarschuwen?


    comfort in c h a o s

    Ik zou haar sws geen Rebecca noemen, aangezien de tweelingzus van Jacob ook al zo heet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ezra schreef:
    Ik zou haar sws geen Rebecca noemen, aangezien de tweelingzus van Jacob ook al zo heet.


    Dat weet ik, maar gezien die niet echt genoemd zal worden in dit verhaal, is het niet noodzakelijk ;].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja, doen (:


    Me so good.

    Kun je link sturen als het begint??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja.
    Ehm... Valley of Mystery vind ik er wel een beetje bij passen:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik had over de naam Paul heen gelezen en er vanzelf 'Jacob' bijgedacht, dus ik denk dat je de naam toch best verandert.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.