• Één van mijn beste vriendinnen is verliefd op een jongen en hij liet heel erg merken dat hij haar ook leuk vind. Afgelopen 3 weken heeft hij moed verzameld om haar te vragen en dat deedt hij donderdag avond. Ze was helemaal blij en verliefd, in de zevende hemel. Vrijdag avond heeft hij het uitgemaakt. Hij vond dat de stap te groot was en dat hij nu klef MOET doen. Wat natuurlijkk nergens opslaat. Zoiezo houd zij helemaal niet van klef doen. Vervolgens zei hij dat hij het misschien over twee weken wel wil. TOen heeft ze heel eerlijk gezegd dat ze niet zeker weet of zij dan nog wel wilt.

Ik vind het gewoon zo erg voor der. Ik was de eerste aan wie ze vertelde dat ze verliefd is op hem en ik was zo blij voor der dat hij ook liet merken dat hij haar leuk vond. Nu speelt hij met der gevoelens en ze stond echt op het punt om in tranen uit te barsten.. Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand mijn beste vriendin zo behandelt.

Believe in yourself.

Ik kan zo erg met je mee praten.

Maar dat stuur ik je in een PB,

Tss, wat een loser.
    Ik zou 'm in de goot dumpen.

"Well, well. Look who we've got here!"

Templesmith schreef:
    Tss, wat een loser.
    Ik zou 'm in de goot dumpen.

Daar zat ik dus ook al aan te denken, maar wilde het maar niet tegen der zeggen..

Believe in yourself.

Ehh.... Hij heeft het uitgemaakt omdat hij klef moet doen maar wilt het over 2 weken wel weer es proberen? Srsly?

Kill it dead.

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    Ehh.... Hij heeft het uitgemaakt omdat hij klef moet doen maar wilt het over 2 weken wel weer es proberen? Srsly?

Kill it dead.

Zo ongeveer ja. Ik hoop echt voor mn vriendin dat ze de goede keuzes maakt, en dus niet naar hem terug gaat. Dat verdient hij niet.

Believe in yourself.

hij maakt het uit, en dan zegt ie dat ie het over 2 weken weer wil proberen
    serieus, wat is er mis met hem

RainbowDash schreef:

Kill it dead.

Inspiration can hit you any time

RainbowDash schreef:

Kill it dead.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

RainbowDash schreef:

Kill it dead.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ik zou gewoon naar hem toegaan en hard in zijn gezicht slaan. Niemand komt aan mijn beste vriendin. Maar goed, dat lijkt me best een slecht idee alhoewel, wat een sukkel. Over twee weken wel proberen, seriously?

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Northanger schreef:
    Ik zou gewoon naar hem toegaan en hard in zijn gezicht slaan. Niemand komt aan mijn beste vriendin. Maar goed, dat lijkt me best een slecht idee alhoewel, wat een sukkel. Over twee weken wel proberen, seriously?

Geloof, ik wil hem wel slaan. Maar aan de andere kant zal dat vaag overkomen sinds ik hem eigenlijk nog niet heb ontmoet. Alleen foto's gezien en gehoord hoe hij is via haar..

Believe in yourself.

Wat een player... Laat haar vooral niet terug gaan naar hem, wat hij ook doet. Hij bespeelt haar.. Sick bastard..

Bad decisions make good stories.

Jemig, wat ontzettend vals en laag. Dat is dus weer duidelijk een geval die een high-five in z'n gezicht met een stoel verdient.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Jongens...
    Ik zal ze nooit begrijpen.
    (no_chears)

Has no one told you she's not breathing?

Ugh, dat is zó belachelijk.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the