• hey,

    een tijd geleden ging ik kijken naar de laatste harry potter film, nou, aangezien ik het boek heb geleden, was ik verontwaardigd door het gebrek aan de echte elementen uit de boeken.
    enige meningen hierover? ik wil namelijk weten of iedereen hem 'slecht' vind, of hij gewoon het verhaal vanaf een andere hoek laat zien....


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Pariah schreef:
    I so fucking love it.

    + dat het nou niet hetzelfde is als het boek, betekent toch niet dat het slecht is? Kijk eens vanuit de ogen van iemand die het boek niet gelezen heeft. Dan is het een fucking goede film. En dat over Freds en Snapes dood: I cried my eyes out in de film, terwijl ik het echt niet belangrijk vond in het boek. Nee, er valt niets te zeuren aan deze film.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat vind ik eigenlijk in alle films, maar het ligt ook aan de regisseurs... Ik geloof dat de films zo in totaal 4 reggiseurs heeft gehad...

    Maar ik vind dat de regisseurs het toch goed hebben gedaan.

    Maar in het algemeen vind ik de film echt fantastisch. Ook al zijn er een paar stukken weggelaten/ veranderd dat ik dacht 'God, die stukken moester er echt in'
    De boeken blijven altijd het mooist, en ik zal ze ook altijd blijven lezen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 23:15 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ik vond het de eerste goeie HP-film. De andere waren matig tot oké. Deze was echt goed. En het is best logisch dat ze niet alles uit het boek in de film kunnen steken. Sommige van die beslissingen waren trouwens heel lang geleden al genomen, door de andere regisseurs van de eerste films. Je kan nl. geen plot uitwerken dat nooit begonnen is c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het zo'n fantastische film.

    Ik heb geleerd van mezelf dat ik gewoon boeken en films apart moet beoordelen, omdat ik er dan meer plezier in heb (krul). En stiekem heb ik HP7 al veel te lang geleden gelezen om te herinneren hoe het in het boek ging...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zie de films en boeken inmiddels meer apart, want ze kloppen op heel veel punten niet.
    Maar ik vond de laatste film écht wel de beste. Had echt kippenvel op sommige momenten, net als mijn zusje en die is niet eens echt fan :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen