• Zouden jullie dat doen? Bij een jongen, of meisje natuurlijk, slapen die je net een week en 1 dag kent? (clown)
    En dan niet als gewoon vrienden hehe.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Okee als je echt graag wil weten hoe het zit dan PB ik je wel :'D


    Pb me dan maar. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Even eerlijk?

    Mike en ik sliepen al na 7 dagen bij elkaar. Hij in het campingbedje naast mijn bed maar dat hielden we maar 1 nacht vol. De volgende nacht lekker naast elkaar geslapen. Dus ik zie het probleem niet

    Oke, mijn ex en ik sliepen na drie dagen ook al bij elkaar, maar dat kwam doordat we daarvoor al een halfjaar met elkaar bezig waren en onze ouders het allang hadden zien aankomen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn ouders gaan dan helemaal een preek houden en dan denk ik echt van 'Laat maar!' (no_chears) Daarom vraag ik dat soort dingen nooit en gebeurt het ook nooit.


    26 - 02 - '16

    Yes, I would, maar het blijft dan ook blij slapen :'D
    Mijn moeder vertrouwt me genoeg, die weet dat ik na een paar dagen of een week heus niet met iemand het bed in duik op die manier.


    -

    Ja, why not?
    Jullie hoeven toch niet gelijk te gaan beunen :'D Nja, ik weet niet wat je plannen zijn -wbw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, als je hem/haar aardig vind, waarom niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hound schreef:
    Ja, why not?
    Jullie hoeven toch niet gelijk te gaan beunen :'D Nja, ik weet niet wat je plannen zijn -wbw.

    -plat- :3


    -

    Zazu schreef:
    Nee. Als gewoon vrienden: ja. Anders niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh jahoor, geen problemen mee:)


    Bad decisions make good stories.

    te zien, als ik hem echt goed ken tegen dan, en echt leuk vind dan misschien, maar dan blijft het wel bij slapen XD

    Als het gebeurt zorg ervoor dat zijn dinges een jasje omheeft. Never mind. (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ja hoor. ik zal het doen.
    mocht het misgaan, loop ik gewoon weg.


    -

    Uneventful schreef:
    Als het gebeurt zorg ervoor dat zijn dinges een jasje omheeft. Never mind. (cat)
    Waarom denkt iedereen dat ik seks met hem ga hebben, door die laatste zin zeker :'D


    -

    Als er niks gebeurt kan het gewoon. Je hoeft namelijk niet gelijk seks te hebben als je bij elkaar slaapt.


    "Ignite, my love. Ignite."