• JA! Die zoek ik (:
    Heb jij of ken jij een leuke story? reageerrr? (:

    Zoek je zelf ook aparte verhaallijn verhalen? Zie dit topic of lees deze story! $:

    http://www.quizlet.nl/stories/66272/moordjongen/

    Durante is een jongen die wordt gepest. Op een dag is hij het zat en dan besluit hij een lijst te maken. Een lijst met namen van mensen die hem ooit hebben gepest, of nog steeds pesten. Durante is van plan Wraak te nemen. Ze moesten voelen wat ze met hem hadden gedaan. Ze moesten dood.


    xx

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 18:38 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star



    Dit is de herschreven versie van My Creepy life, een verhaal dat ik een halfjaar geleden heb geschreven. Ik heb het nooit afgemaakt en was er niet tevreden mee. Dus ik heb besloten dat ik het ga herschrijven. Enjoy!

    Dit verhaal gaat over 2 meisjes. Waarvan het leven drastisch veranderd doordat een van hen in contact komt met de fantasie wereld. Ze heeft geen keus en moet helpen de fantasie wereld te redden. Terwijl ze daarmee bezig zijn, raken ze in contact met Big Time Rush. Ze worden verliefd, maar er is complot in het spel. Zij de jongens van Big Time Rush wel zo eerlijk als ze werkelijk denken?

    Big Time Rush is niet beroemd in dit verhaal


    De cover is gemaakt door Rizardo




    Link to the story: click

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 19:52 ]


    26 - 02 - '16



    De zestienjarige Kate moet naar Engeland verhuizen als haar vader een baan aangeboden krijgt. Op haar nieuwe school leert ze George kennen, een jongen waarvan Kate al snel onder de indruk is. Maar dingen blijken al snel niet te zijn wat ze lijken als George zich plots totaal anders gaat gedragen na een kleine aanraking tussen Kate's vinger en zijn ring. Kate is echter gek op George en wil koste wat kost zijn geheim ontrafelen. Maar is dat wel zo gemakkelijk?

    http://www.quizlet.nl/stories/65898/your-poison-is-running-through-my-veins/

    zeker een aanrader!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Diary of Dawn
    Het is het dagboek van een meisje met een vreselijke ziekte die niet alleen haar lichaam, maar ook haar geest vernielt.
    Je zult misschien denken, het zoveelste anorexia verhaal, maar dit is totaal anders.
    Het afvallen wordt van een heel andere kant bekeken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iedereen vind toch dat zijn verhaal 'apart' is, of anders dan de meeste verhalen? Of denk ik nu raar?


    I can't even think straight.

    If loving you sends me to hell Seth Clearwater. : D
    Het is wel ingewikkeld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clash of the nations



    In de toekomst, om precies te zijn in het jaar 4076, is het menselijk ras zover geëvolueerd dat ze beschikken over bepaalde gaven. In die tijd is de wereld niet meer hetzelfde, door de klimaatverandering staat het grootste deel van de wereld onderwater, op een klein stuk land na. Op dit stuk land wonen twee verschillende volkeren, de Magarras en de Figuils, die al jaren tegenover elkaar staan. Het lijkt een zinloze strijd, maar geen van beiden wil toegeven.

    Willow Poynter is een zeventienjarig meisje, die de gave bezit om zwaartekracht te kunnen sturen. Ze maakt deel uit van de Magarra stam. Daar is het traditie dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat. Willow wordt ingedeeld in de groep BC104 samen met negen anderen. Nu is het aan haar de taak om haar volk te verdedigen, maar zal dit haar wel lukken? Zelfs wanneer er liefde, vriendschap, haat en verraad in het spel komen?

    #Onbekende personen, Fantasy, Actie


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De mijne lees je al ^^
    Verder:
    Witchcraft - The dark powers van Bridge.
    &
    Grafiet van Ruri.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anhysbys schreef:
    Iedereen vind toch dat zijn verhaal 'apart' is, of anders dan de meeste verhalen? Of denk ik nu raar?


    <3

    Hij is anders dan de andere maar wel Bieber'Story, houd je daarvan?KLIK