• Ik ben net de stad in geweest, om sollicitatieformulieren te halen,
    en toen liep ik dus ook bij de blokker naar binnen, en toen werd mij verteld dat ik hem meteen daar in moest vullen.
    Dus ik ging alles opschrijven,
    maar toen snapte ik iets niet wat in die brief stond, van Opleidingen, want het stond vet raar aangegeven, en ik heb nog nooit eerder in mijn leven zo'n formulier ingevuld, dus ik dacht ik vraag het even.
    Kijkt die man mij aan alsof ik achterlijk ben en zeg tie 'Ja als je dat al niet eens weet , dan word het hem al niet.'
    Serieus. kvnaiebvoipavbwifg432bv97u2w3

    Is dat zo raar dan, dat als je iets niet snapt, je het vraagt? ;/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    haahh ik lieg hier plat te gaanxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    haahh ik lieg hier plat te gaanxD


    juist..?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Tja... I better don't comment.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    tuurlijk is het niet raar als je iets niet snapt. die man had ook geen recht om meteen te zeggen dat je dom bent.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nee, die man moet het eigenlijk zo vaak uitleggen totdat jij het snapt. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is niet raar om het te vragen, maar ik snap best dat die man het vreemd vond dat je niet snapte wat een opleiding was (ook al stond het er raar aangegeven). Maar ja, ik heb ook van die momentjes, vooral vandaag, dus ik leef met je mee.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Het is niet raar om het te vragen, maar ik snap best dat die man het vreemd vond dat je niet snapte wat een opleiding was (ook al stond het er raar aangegeven). Maar ja, ik heb ook van die momentjes, vooral vandaag, dus ik leef met je mee.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CrazyChicken schreef:
    Het is niet raar om het te vragen, maar ik snap best dat die man het vreemd vond dat je niet snapte wat een opleiding was (ook al stond het er raar aangegeven). Maar ja, ik heb ook van die momentjes, vooral vandaag, dus ik leef met je mee.


    Ik snap wel wat een opleiding is..,
    Maar het stond in zo'n tabelletje, en alleen boven het eerste hokje stond opleiding dus ik dacht, waar is dat hokje daarnaast dan voor.
    Achja.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ach ik snap je wel. :"D
    Wel flauw van die man, maar stiekem zou ik het zelfde doen want volgens mij dacht hij dat je niet wist wat opleiding was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ach ik snap je wel. :"D
    Wel flauw van die man, maar stiekem zou ik het zelfde doen want volgens mij dacht hij dat je niet wist wat opleiding was.


    het komt zeker omdat ik blond ben (no_chears)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    juist..?
    \ben erg mellig. morgen zie ik mn crush en ga naar bd1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan