• De template van mijn 'story' doet vreemd. Ö
    Hij is ineens dat enge geel/oranje van die balk links, terwijl ik gewoon mijn eigen template (van mijn profiel) had ingesteld?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Strange!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien door de quote?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    me to mijn profiel achtergrond. een mod zei dat er problemen mee waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dus het wordt gauw opgelost? Het ziet er een beetje eng uit :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben aan het kijken. ^^

    Edit:
    ik denk dat dit iets is voor Rutger. Mail jij hem of wil je dat ik het doe? (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 18:42 ]


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik ben aan het kijken. ^^

    Edit:
    ik denk dat dit iets is voor Rutger. Mail jij hem of wil je dat ik het doe? (:


    Doe jij maa,r jij hebt denk emer verstand vna al die template problemen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij doet het gewoon normaal nu?
    Bij mij in ieder geval wel weer.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 18:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nu is hij inderdaad normaal! o.o


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Nu is hij inderdaad normaal! o.o


    Nja, ik had de quote aangepast toen hij nog niet normaal was :W Op één of andere manier had de quotecode de zijbalk meegetrokken. Dus het even aanpassen en vervolgens er weer in zetten, werkte x] Maar ik weet niet zeker of het daardoor komt, gezien het zo raar is, dat hij het wel gewoon deed, toen ik de quote er weer in had gezet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ja bij mij is het ook weer normaal(dance)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hey, bedankt 8D Dna kan dit topic wel gesloten worden (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.