• Ik wil graag een blog maken maar ik weet echt niet waarover xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ben van mening dat je een blog moet starten omdat je ergens een passie voor hebt en dat wil delen, anders raak je al snel de motivatie kwijt.
    Dus ik heb geen idee. Heb je geen hobby's die je graag doet? Interessant leven? Rare familie?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik ben van mening dat je een blog moet starten omdat je ergens een passie voor hebt en dat wil delen, anders raak je al snel de motivatie kwijt.
    Dus ik heb geen idee. Heb je geen hobby's die je graag doet? Interessant leven? Rare familie?

    Hobby's: mennen
    hockey
    paardrijden
    muziek

    Passie: muziek en mennen ook wel hockey

    Interessant leven xd nee
    en geen rare familie xD

    Eigenlijk wat Anhysbys zegt, het moet iets zijn waar je een passie voor hebt(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cerebellum schreef:
    Eigenlijk wat Anhysbys zegt, het moet iets zijn waar je een passie voor hebt(:

    Ik heb wel een passie maar ik vraag me af of het gelezen gaat worden en of ik er echt wel veel kan over vertellen xD

    Over mij. (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    Over mij. (cat)

    haha xD maar daar weet ik niet sover xd

    vezz schreef:
    (...)
    haha xD maar daar weet ik niet sover xd

    Ik zou zeggen neem een interview af. (nerd)

    nee ehm, ik heb géén idee.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Volgens mij moet je het ook niet doen om de lezers, maar om je plezier. Schrijf over iets wat je leuk vindt en maakt je niet druk om de lezers. Realistisch gezien is de kans klein dat je veel lezers krijgt, maar als je, je daar druk om maakt komt het al helemaal niet goed.


    I can't even think straight.

    Ik zou het als ik jou was gewoon over meerdere dingen doen. Gewoon over eigenlijk álle dingen die jou interesseren, dingen die jou inspireren en wat jij mooi vindt. Je kunt zelf ook gewoon leuke tekstjes schrijven over de meest nutteloze dingen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 18:29 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Waarover JIJ wil.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Just your life (':
    Dat lijkt mij het leukst teminste, en het dan affentoe net iets dramatischer maken C:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hier over (cat)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 19:20 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”