• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta
    -GATES ~ Opdracht 2
    -Fender
    -Eledhel ~ Opdracht 2
    -Cinna
    -Element
    -Assassin
    -Pariah

    -Flickerman ~ Opdracht 2
    -Bashful
    -ihearthazza ~ Opdracht 2

    Inschrijving Gesloten.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Story

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha okay. :'D Ik hoop na het einde van de maand, ik weet niet of ik tussendoor nog kan schrijven. :/

    Dat gaat 'm niet worden, gezien ik me ook aan mijn Deadline moet houden en ik anders anderhalve maand (de helft vand e tijd) kwijt ben aan 2 opdrachten, de eerste opdracht heeft namelijk al te veel tijd gevreten.


    Let it come and let it be

    Ik zie een foto van Mike, maar een tekst over 'Johnny Eden'

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dat gaat 'm niet worden, gezien ik me ook aan mijn Deadline moet houden en ik anders anderhalve maand (de helft vand e tijd) kwijt ben aan 2 opdrachten, de eerste opdracht heeft namelijk al te veel tijd gevreten.


    Oh, 26 is bijna aan het einde. Gaat ook wel lukken.


    Your make-up is terrible

    Madara schreef:
    Ik zie een foto van Mike, maar een tekst over 'Johnny Eden'


    Aangepast :Y)
    (Door mijn obsessie kent half Quizlet zijn naam, zal hij ooit mijn naam kennen *dramatische zucht*)


    Let it come and let it be

    OH YES IK HEB EEN HOMO (cat)

    Madara schreef:
    OH YES IK HEB EEN HOMO (cat)

    HE ISN'T GAY BECAUSE HE LOVES ME!
    Zeg dan op zijn minst: Ik heb een bi, dan heb ik teminste nog een kans (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    HE ISN'T GAY BECAUSE HE LOVES ME!
    Zeg dan op zijn minst: Ik heb een bi, dan heb ik teminste nog een kans (cat)


    Oh just look at his face!
    Gay's don't fool me :Y)
    Sorry dear <3~

    Madara schreef:
    (...)

    Oh just look at his face!
    Gay's don't fool me :Y)
    Sorry dear <3~

    Are you trying to make me cry? WELL IT IS GOING TO HAPPEN! (no_chears)


    Let it come and let it be

    OH MY SEVDA UIENGJ.

    Jk. Ik ken Jimmy James. And hell, he's funny.

    And dank je voor je lieve beoordeling. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    OH MY SEVDA UIENGJ.

    Jk. Ik ken Jimmy James. And hell, he's funny.

    And dank je voor je lieve beoordeling. c:

    Jimmy's liedje is gewoon zo leuk :3


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Are you trying to make me cry? WELL IT IS GOING TO HAPPEN! (no_chears)


    OKAY. Let's just pretend he's Bi :Y)

    Madara schreef:
    (...)

    OKAY. Let's just pretend he's Bi :Y)

    Thank you, nou wie helpt mij met mijn moeder te overtuigen dat het mijn levensdoel is om naar Oost-Duitsland te gaan en Johnny persoonlijk op te zoeken? *O*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Thank you, nou wie helpt mij met mijn moeder te overtuigen dat het mijn levensdoel is om naar Oost-Duitsland te gaan en Johnny persoonlijk op te zoeken? *O*


    Je kunt beter naar Heerenveen gaan om Vanity te zoeken (cat), je hebt meer kans dat die bi is :Y)

    Anyway! Moet dit in Nederlands of mag Engels ook?

    Madara schreef:
    (...)

    Je kunt beter naar Heerenveen gaan om Vanity te zoeken (cat), je hebt meer kans dat die bi is :Y)

    Anyway! Moet dit in Nederlands of mag Engels ook?

    Vroeg ik me ook af. Want als ik Kim Holland zou hebben, dan zou ik het in het Nederlands doen. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madara schreef:
    (...)

    Je kunt beter naar Heerenveen gaan om Vanity te zoeken (cat), je hebt meer kans dat die bi is :Y)

    Anyway! Moet dit in Nederlands of mag Engels ook?

    Als de NS weer aanbiedingen heeft, doe ik dat *O*
    Dit word een Nederlandse opdracht :Y)


    Let it come and let it be