• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta
    -GATES ~ Opdracht 2
    -Fender
    -Eledhel ~ Opdracht 2
    -Cinna
    -Element
    -Assassin
    -Pariah

    -Flickerman ~ Opdracht 2
    -Bashful
    -ihearthazza ~ Opdracht 2

    Inschrijving Gesloten.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Story

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:36 ]


    Let it come and let it be

    Flickerman schreef:
    Kan de volgende opdracht er vandaag op?
    Dan kan ik een idee bedenken en het in de vakantie uitschrijven nog.


    Ik denk dat je gewoon geduldig moet zijn en wachten tot de beoordelingen.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Countenance schreef:
    Korte medelingen:
    -Ik heb alles ge-updated, maar ik was vergeten dat ik vandaag de hele dag bij familie in de buurt van Rotterdam zit, oftewel ik kom pas laat thuis. Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om vandaag te beoordelen, maar ik zal mijn best doen.
    -Ik heb de mensen die niet hebben ingeleverd uit de wedstrijd gezet, in de tijd dat ik nauwelijks tot niets even liet weten, hadden hun ruim de tijd om in te leveren of te schrijven en ik heb nog gewaarschuwd. Zodoende zijn er nog maar 4 mensen over, en valt er maar één iemand af deze ronde.
    -Gelieve mij niet vie privé bericht, gastenboek, etc te benaderen over of de wedstrijd wel of niet door gaat. Als iedereen dat gaat doen, en dat gebeurde :W moet ik het steeds opnieuw uitleggen, en daar heb ik weinig zin in, dus dan antwoord ik niet meer en is er alsnog geen antwoord. In het topic mogen die vragen altijd gesteld worden, en di4e zal ik dan ook zo goed mogelijk beantwoorden. Maar liever niet iedereen één op één :"D

    Het is nog niet beoordeeld en ik begin nu toch wel nieuwsgierig te raken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Flickerman zei op 25 dec 2011 - 23:19:
    dit moet zijn
    Ik hield van je Ik hou van je

    sorry


    Flickerman
    Flickerman zei op 25 dec 2011 - 23:17:
    Ik heb in het begin een foutje gemaakt met verleden en tegenwoordige tijd
    In het licht van de ondergaande zon lieploopt de jonge vrouw over de begraafplaats. Zonder iets te zien lieploopt ze langs de vele graven, sommige daarvan warenzijn helemaal overwoekerd met onkruid terwijl andere netjes onderhouden warenzijn.


    Ik hoop dat je het hebt zien staan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gebeurd er nog iets aan deze wedstrijd?
    Ik was btw Flickerman


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Beoordeling opdracht 2, de finaleopdracht komt morgen. Sorry dat alles zo traag gaat mensen, maar het loopt hier allemaal weer eens neit zo goed. Ik vind het verschrikkelijk dat de wedstrijd daardoor af en toe vastloopt, maar ik zal mijn best doen de laatste opdracht zo vlot mogelijk te laten verlopen.


    Let it come and let it be

    Wanneer komt de finale opdracht?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eupsie, vergeten, ik zal 'm nu even uitleggen en activeren :3


    Let it come and let it be

    OKÉ
    ik ben echt blij omdat ik al twee keer een hoog cijfer hier heb gehaald en ik echt heel erg mijn best ga doen om nu te winnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, ik zie nu pas dat ik ben afgevallen haha :'D

    Het was iig leuk om mee te doen ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De finale opdracht.


    Let it come and let it be

    Ik vind de finale opdracht echt lastig, ik heb echt geen idee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag het trouwens ook gewoon een verhaal zijn met degene die je bewondert in de hoofdrol?
    Een niet gebeurd verhaal?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De gebeurtenis waar het om draait hoeft niet echt gebeurd te zijn, maar als jij bijvoorbeeld je moeder bewonderd wegens haar moed, wil ik dat wel terugzien in het verhaal, en dus niet dat het in het verhaal lijkt alsof je haar bewonderd omdat ze zo'n goede kok is.:'3


    Let it come and let it be

    Pfoe, moeilijke opdracht maar ik ga mijn best doen. (: