• Ik heb een soort van trailer gemaakt voor mijn aankomende DustfingerxFarid story. :'D Wat vinden jullie ervan? x'] Ik zelf vind het mislukt en saai, maar goed, filmpjes maken is niet echt mijn ding. x'D

    So.. rate. 8D ben op het moment een nieuwe aan het maken met wat meer.. actie. x'D

    OCH nu ben ik het filmpje vergeten te plaatsen, lekker slim.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:57 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    En waar kan ik die vinden? :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    je hebt geen link geplaatst...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    DustfingerxFarid? Ehh (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    HAHAHA sorry was de link vergeten te plaatsen. :'D was even dom bezig en werd afgeleid.. erg slim.. maar nu staat 'ie er.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    het lied dat er bij zit is van taylor swift <3


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    OHMYGOSH jij gaat een Inkheart story beginnen?! :9~
    Wil je me waarschuwen als je 'm online zet? :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    OHMYGOSH jij gaat een Inkheart story beginnen?! :9~
    Wil je me waarschuwen als je 'm online zet? :'D

    voor mij geld hetzelfde:D

    Lykos schreef:
    (...)
    voor mij geld hetzelfde:D


    En voor mij ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahw wat leuk dat er mensen positief reageren!

    Maar het is wel een Dustfinger/Farid slash hoor. ö


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    Ahw wat leuk dat er mensen positief reageren!

    Maar het is wel een Dustfinger/Farid slash hoor. ö

    ja en die 2 zijn juist cool:D

    Me likes. :9~
    En zou je me misschien willen waarschuwen als je die story activeert? Ik twijfel nog steeds een beetje over Dustfinger/Farid, maar ik ben heel erg benieuwd. :'D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Me likes. :9~
    En zou je me misschien willen waarschuwen als je die story activeert? Ik twijfel nog steeds een beetje over Dustfinger/Farid, maar ik ben heel erg benieuwd. :'D

    Je twijfelt?! dan ga ik je nu overhalen.

    Oke nou.. ze zijn gewoon cute samen. :'D Alleen Dustfinger is terughoudend. x'] maar goed ehm, ik zal even wat inspiratie opdoen en brainstormen, en ik zal het zeker melden wanneer ik de story geactiveerd heb, to y'all.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Na het zien van de trailer wil ik het verhaal ook wel lezen :'D Ik weet nog steeds niet of ik hen goed vind passen, maar ik ben wel benieuwd (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sock schreef:
    (...)
    Je twijfelt?! dan ga ik je nu overhalen.

    Oke nou.. ze zijn gewoon cute samen. :'D Alleen Dustfinger is terughoudend. x'] maar goed ehm, ik zal even wat inspiratie opdoen en brainstormen, en ik zal het zeker melden wanneer ik de story geactiveerd heb, to y'all.


    Haha, ik ben niet echt overtuigd. Ik ken wel meer heel cute koppels. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nice! Wil ik lézen!

    Wil je het tegen me zeggen als het online staat? (A)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.