• FIVE BOYS, ONE BAND, ONE DREAM & NOW MORE THAN 100000000000.. FANS
    IT'S ONE DIRECTION





    LOVE THEM AND YOU ALL <3

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 17:44 ]


    i'm broken, do you hear me.

    IK EET WORTELS (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    SANNE <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Whaha xd


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    Whaha xd

    Joella, had jij je deeltje al af, want ik heb ineens zin gekregen om te schrijven x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Joella, had jij je deeltje al af, want ik heb ineens zin gekregen om te schrijven x'D

    Nee, bijna (:
    *schrijft snel*


    Some things are changing too much.

    Sykes schreef:
    (...)
    Wow, waarom wil je dat?? Als er iets is kan je het altijd zeggen he (:
    En je zeurt niet hoor.

    Gewoon... gewoon omdat ik me weer hartstikke kut voel. Alles zit mij altijd tegen, ik word er ook zo gek van dat nooit eens iemand ziet dat ik eigenlijk ook hulp nodig heb... ik laat het ook niet echt zien ofzo, ik zet gewoon altijd een lach op. Ik moet altijd maar anderen helpen, ik moet altijd maar medelijden tonen, met een goed idee komen, blij voor die gene zijn als alles weer goed is. Ik word gek om al dat gezeik van anderen aan te horen, terwijl ik mezelf al kut genoeg voel.
    Waarom kan nooit, maar dan ook echt nooit, iets in mijn leven makkelijk gaan? Alles moet moeilijk, het leven is gewoon tegen mij.

    En nee ik had het niet over jullie...

    IK BEN WEG SCHATJES
    TOT STRAKS <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tot straks Sanne <3333

    Fab, schrijf jij maar een hoofdstuk.
    het is echt alleen maar crap..


    Some things are changing too much.

    Oh Esther,
    je weet dat je altijd bij mij terecht kunt eh ! <33333


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    (...)
    Gewoon... gewoon omdat ik me weer hartstikke kut voel. Alles zit mij altijd tegen, ik word er ook zo gek van dat nooit eens iemand ziet dat ik eigenlijk ook hulp nodig heb... ik laat het ook niet echt zien ofzo, ik zet gewoon altijd een lach op. Ik moet altijd maar anderen helpen, ik moet altijd maar medelijden tonen, met een goed idee komen, blij voor die gene zijn als alles weer goed is. Ik word gek om al dat gezeik van anderen aan te horen, terwijl ik mezelf al kut genoeg voel.
    Waarom kan nooit, maar dan ook echt nooit, iets in mijn leven makkelijk gaan? Alles moet moeilijk, het leven is gewoon tegen mij.

    En nee ik had het niet over jullie...

    Echt, I'm so sorry for ya (:
    Als er iets gebeurd of je voelt je alleen ofzo kun je me altijd sms'en of bellen he, we zijn er allemaal voor je <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tot zo Sanne <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Maliksshoes schreef:
    Fab, schrijf jij maar een hoofdstuk.
    het is echt alleen maar crap..

    Neeh, hij is vast geen crap..
    Maar ik zal straks gaan schrijven, want ik ga nu Hp 7.2 kijken (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik hou echt zo veel van jullie hè <333

    SWEETIES, IK GA NU HP 7.2 KIJKEN, WANT DIE IS VANDAAG UITGEKOMEN, DUS TOT ZO/STRAKS <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!