vandaag kwam de nieuwe clip van selena gomez uit, en ik kan hem niet zien en dus ben ik nu enorm chagrijnig!!!!
is er iemand die de clip wel kan zien?
-
16 nov 2011 - 12:3716 nov 2011 - 15:31
RainbowDash schreef:
(...)
ZIJN WAT? WAT IS ER MIS MET ZIJN/HAAR WAT?
Omfg wtf aneurysm
Stop making me laugh.Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
16 nov 2011 - 15:33Uh, geen idee hoe die clip heet, maar ik kan wel gewoon op YT bekijken wat ik wil ja.
No growth of the heart is ever a waste
16 nov 2011 - 15:45als je hem zo nodig wilt zien
http://www.mtv.nl/muziek/artiesten/selena-gomez-the-scene-221655/videos/hit-the-lights-711482/
op mtv kan je hem zien XDD16 nov 2011 - 15:46RainbowDash schreef:
(...)
ZIJN WAT? WAT IS ER MIS MET ZIJN/HAAR WAT?
Omfg wtf aneurysm
Ze gata zo in topics enseuu zeggen dat ze Selena Gomez haat en nu wilt ze opeens haar nieuwe clip zien xd
wtf is 'aneurysm' ?16 nov 2011 - 15:47Cockney schreef:
Nee, serieus, dit vind ik niet topicwaardig.
Yeah AgreeIf the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
16 nov 2011 - 15:53Je hebt toch een hekel aan haar? Of je wilt hem zien alleen om haar te kunnen afbreken. Luister meisje, zo een ramp is het niet, hoor.
16 nov 2011 - 15:57BornForThis schreef:
WTF?! op je profiel staat zoiets van dat je der haat, en nu ziet je zowat te huilen dat je der clip niet kan zien.
Wat is er mis met jouw ? -_____-"Ignite, my love. Ignite."
16 nov 2011 - 15:5916 nov 2011 - 16:04BornForThis schreef:
(...)
Ze gata zo in topics enseuu zeggen dat ze Selena Gomez haat en nu wilt ze opeens haar nieuwe clip zien xd
wtf is 'aneurysm' ?
Een verwijding van een slagader, meestal de aorta abdominis of rond de cirkel van willis
En het is een uitdrukking van een vriendin dat ze sterft door grammaticafoutenquidquid excusatio prandium pro
16 nov 2011 - 16:55RainbowDash schreef:
(...)
Een verwijding van een slagader, meestal de aorta abdominis of rond de cirkel van willis
En het is een uitdrukking van een vriendin dat ze sterft door grammaticafouten
nooo, zeker mijn fout dat ik dyslexie heb XDD