• vandaag kwam de nieuwe clip van selena gomez uit, en ik kan hem niet zien en dus ben ik nu enorm chagrijnig!!!!
    is er iemand die de clip wel kan zien?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ZIJN WAT? WAT IS ER MIS MET ZIJN/HAAR WAT? D:

    Omfg wtf aneurysm D:


    Stop making me laugh. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uh, geen idee hoe die clip heet, maar ik kan wel gewoon op YT bekijken wat ik wil ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ZIJN WAT? WAT IS ER MIS MET ZIJN/HAAR WAT? D:

    Omfg wtf aneurysm D:


    Ze gata zo in topics enseuu zeggen dat ze Selena Gomez haat en nu wilt ze opeens haar nieuwe clip zien xd
    wtf is 'aneurysm' ?

    Cockney schreef:





    Nee, serieus, dit vind ik niet topicwaardig.


    Yeah Agree :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hebt toch een hekel aan haar? Of je wilt hem zien alleen om haar te kunnen afbreken. Luister meisje, zo een ramp is het niet, hoor.

    BornForThis schreef:
    WTF?! op je profiel staat zoiets van dat je der haat, en nu ziet je zowat te huilen dat je der clip niet kan zien.
    Wat is er mis met jouw ? -_____-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach ja, je hebt zulke mensen. =)

    Hij verschijnt wel een keer op youtube.

    BornForThis schreef:
    (...)

    Ze gata zo in topics enseuu zeggen dat ze Selena Gomez haat en nu wilt ze opeens haar nieuwe clip zien xd
    wtf is 'aneurysm' ?


    Een verwijding van een slagader, meestal de aorta abdominis of rond de cirkel van willis :Y)

    En het is een uitdrukking van een vriendin dat ze sterft door grammaticafouten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Een verwijding van een slagader, meestal de aorta abdominis of rond de cirkel van willis :Y)

    En het is een uitdrukking van een vriendin dat ze sterft door grammaticafouten (cat)


    nooo, zeker mijn fout dat ik dyslexie heb XDD