• Hellow.. Ja, gisteren heb ik ook een topic geopend voor een serie om te zien wat jullie ervan vonden. Maar.. nu heb ik dus 2 ideeën en ik wil er maar 1tje van maken?! Omdat ik niet teveel serie's meer wil hebben. Dit zyn de ideeën.
    Idee 1:
    Het gaat over 2 BF's, De 1 de grootste slet van de school en de ander.. de grootste nerd. Hoe kunnen deze 2 bevriend zyn weet niemand. Als deze 2 op een dag uitgenodigd worden door een vriendin van de slet besluiten ze er samen heen te gaan. Ze geven elkaar een grote make-over en gaan erheen. Beide in korte rokjes om op te vallen. Dan verschynen er 4 leuke boys máár.. ze lopen hun zó voorby. Te sletterig vinden ze. Zelf Tom vindt het. 1 Maand later geeft de vriendin weer een feest en nodigt hun weer uit. Dan gaan ze als 2 normale meiden, hoe ze normaal ook zyn. De slet, en de nerd. Als Bill aan de praat raakt met de nerd wordt haar BF natuurlyk jaloers máár om haar vriendschap te behouden stelt de nerd Bill voor aan de slet En probeert hun te koppelen. Hier ziet de slet natuurlyk wel wat in en plots.. begint ze de hele vriendschap te misbruiken.. Voor Bill.

    Idee 2:
    Het gaat over een coole chick, die samen met haar BF by Pimp My Ride werkt. Coolste baan die er is natuurlyk. Dag in dag uit komen er verschillende wrakken langs die zy dan binnen een bepaalde tyd weer geheeld om moeten toveren tot een prachtauto! Op een dag komt er een busje langs. Helemaal kapot. Het is een band busje van de band ' Tokio Hotel '. Het meisje en haar Team gaan aan de slag en toveren het busje helemaal om. Maar wat gebeurt er als ze verliefd word op 1 van de bandleden van het busje?

    Wat vinden jullie ervan?
    Welk idee is beter?
    Van welk idee zou ik een serie moeten maken?
    En waarom? (Goeie argumenten!)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik zeg nummer 2

    JAAHH
    Jy was die verlossende persoon x]
    Dan wordt het... NUMMER 2 xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :D

    mag ik een keertje de hoofdrol zijn(flower)

    geef je rollen weg? ^^
    mag ik dan eentje


    Gilles (ll)

    KYK MAAR BY MYN ANDERE TOPIC :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ^^ heb het ingevuld
    hoop nu zo hard dat ik een goed nummr zeg
    xD maar u ideen zijn altij zo koewl
    van mij trekt da op niks xD
    mjaa :p


    Gilles (ll)