• Ik zat vandaag zoals vaker bij de Schouwburg met vrienden van me. Opeens horen we piepende banden en een harde knal. Dit betekend meestal al niets goeds. We renden erheen. Ik zag het meisje van 22 door de lucht heen vliegen en met een klap de grond raken. Het beeld was echt, afschuwelijk. Nek en rug in een onnatuurlijke houding. Waarscijnlijk gebroken. Een buld op haar hoofd. Het bloed liep uit haar neus en mond. Uit haar mond kwam ook al slijm, haar gezicht werd wit en ze stuiptrekte even. Haar lippen werden direct blauw. en ik wist gelijk al toen ik haar zag ' die gaat het niet redden. ' Een vriend van me heeft 112 gebeld en wou haar reanimeren. Alleen dit had geen nut meer, ze was al ter plekken over leden. Ik heb haar gewoon zien overlijden. Ze studeerde net en haar leven is in 1 klap voorbij. De 19 jarige bestuurder reed veel te hard en zag haar niet zei hij. De man beweerde dat hij 55 km per uur reed. Dit klopt alleen niet omdat het meisje een paar meter verder van dan haar fiets lag en van de fiets was niks meer van over. Verder stopte de man een stuk verder op pas. Door de klap zou de auto al langzamer moeten gaan rijden en daarna stoppen.

    Voor officiële informatie kun je kijken op: Brabants dagblad

    Die 2 vrienden van mij zijn naar slachtoffer hulp geweest. Ik hou er alleen niet van maar ik zie steeds het beeld van het meisje voor me. En de gedachte dat ik niks kon doen om haar te laten leven laat me zo schuldig voelen.

    Verder nog veel sterkte aan familie en vrienden <3

    ~Bedankt voor diegene die de moeite hebben genomen om het te lezen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 23:14 ]


    Only those who listen can hear

    Ah. Kimeberlee gaat het? Als je wilt praten dan kan dat ook bij mij.
    Veel sterkte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt erg, veel strekte.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Buddy schreef:
    Ah. Kimeberlee gaat het? Als je wilt praten dan kan dat ook bij mij.
    Veel sterkte.

    Ja, het gaat wel.. denk ik. Dankje <3


    Only those who listen can hear

    Oh wat erg joh D: Het is ook verschrikkelijk om zo iets te zien gebeuren :/ Sterkte.

    D:

    ik zou als ik jou was ook naar slachtofferhulp gaan, vooral als je dat beeld steeds voor je ziet. Zij kunnen je daar uitstekend bij helpen, en daardoor onthou je jezelf niet allemaal slaap door te gaan piekeren ^^

    Maar sterkte :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ontzettend veel sterkte <3


    Life is hard and then we die

    Jeetje, wat erg en wat een debiel van een automobilist, zeg! En dan ook nog zo'n lullig smoesje verzinne


    Physics is awesome

    Mijn hemel, wat heftig! Jullie hebben goed gehandeld door erheen te gaan en 112 te bellen.
    Veel sterkte, kan me voorstellen dat je het beeld nog wel een tijdje voor je zult blijven zien.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    RainbowDash schreef:
    D:

    ik zou als ik jou was ook naar slachtofferhulp gaan, vooral als je dat beeld steeds voor je ziet. Zij kunnen je daar uitstekend bij helpen, en daardoor onthou je jezelf niet allemaal slaap door te gaan piekeren ^^

    Maar sterkte :C


    Ik ga denk ik morgen met die vriend naar slagttoffer hulp.. toch wel, als is het om hem een beetje te steunen. En ook een verklaring af leggen bij de politie enzo. Want die vrienden van mij waren in shock. En daar had de politie niks aan.

    And thanks <3


    Only those who listen can hear

    Ik ken haar familie. De neef van dat meisje is de vriend van mijn beste vriendin.
    Maar het is wel echt heel heftig en rot voor de familie en vrienden. En ook voor haar vriend natuurlijk.

    Maar ook voor jou is het dan echt heftig :o! Maar het is wel goed om naar de slachtofferhulp te gaan. Sterkte <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    o.o heftig. Heel veel sterkte (en natuurlijk ook voor de familie)


    Shoganai i ne~

    RainbowDash schreef:
    D:

    ik zou als ik jou was ook naar slachtofferhulp gaan, vooral als je dat beeld steeds voor je ziet. Zij kunnen je daar uitstekend bij helpen, en daardoor onthou je jezelf niet allemaal slaap door te gaan piekeren ^^

    Maar sterkte :C


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ashmore schreef:
    Dat is echt erg, veel strekte.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wow, my god. Dat is echt erg. Jeess. Echt heel veel sterkte.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow, heel veel sterkte meid. Je mag me altijd een pb'tje sturen als je wilt praten.