Bah, ik wrijf ook maar een beetje te hard in mijn oog en mijn lens springt eruit. Lekker dan, ik hem schoonmaken met lenzenvloeistof (anders krijg je echt pijn in je oog door het zout enzo). Doe ik hem terug, brand hij alsnog als een gek. Ik hem er weer uithalen, weer schoonmaken. Net weer in mijn oog gedaan, brandt nog steeds als een gek. Yes voor lenzen
99,9% van de tijd zijn ze fijn, 0,01% van de tijd niet
Jullie ook nog iets kuts meegemaakt vandaag?
-
15 nov 2011 - 21:29
0
15 nov 2011 - 21:44
0
Nepenthe schreef:
Lenzen zijn wel heel onhandig bij het douchen en zwemmen,maar anders zijn ze erg gemakkelijk, je voelt ze amper(:
Ik douche altijd met lenzen, no problem. Zwemmen heb ik 1 keer geprobeerd, doe ik nooit meer weer. Mijn lens verplaatste zich in mijn oog en viel er bijna uit15 nov 2011 - 21:44
0
Tijd voor een bril? Volgens mij staat dat je best goed ^^
Life is hard and then we die
15 nov 2011 - 21:47
0
PUKKELxDING schreef:
Tijd voor een bril? Volgens mij staat dat je best goed ^^
Nee, gewoon nee. Ik nam juist lenzen om van een bril af te zijn15 nov 2011 - 21:59
0
DarkSavior schreef:
(...)
Ik douche altijd met lenzen, no problem. Zwemmen heb ik 1 keer geprobeerd, doe ik nooit meer weer. Mijn lens verplaatste zich in mijn oog en viel er bijna uit
Whaha
klinkt grappig 
Heb eens gezien dat iemand gekleurde lenzen erin deed, ziet er dom uit xd
Ik hou het wel lekker bij me brilAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
15 nov 2011 - 22:57
0
DarkSavior schreef:
Nawwww
(...)
Nee, gewoon nee. Ik nam juist lenzen om van een bril af te zijn
dan moet je er gewoon aan gaan wennen Mitchie
Life is hard and then we die
15 nov 2011 - 23:02
0
Ik heb nooit problemen met mijn lenzen *O*
En ja, ik heb iets kuts meegemaakt vandaag.-
15 nov 2011 - 23:04
0
Een meisje dat ik kende had daardoor een ontstoken oog.
"Ignite, my love. Ignite."
15 nov 2011 - 23:15
0