• Bah, ik wrijf ook maar een beetje te hard in mijn oog en mijn lens springt eruit. Lekker dan, ik hem schoonmaken met lenzenvloeistof (anders krijg je echt pijn in je oog door het zout enzo). Doe ik hem terug, brand hij alsnog als een gek. Ik hem er weer uithalen, weer schoonmaken. Net weer in mijn oog gedaan, brandt nog steeds als een gek. Yes voor lenzen
    99,9% van de tijd zijn ze fijn, 0,01% van de tijd niet

    Jullie ook nog iets kuts meegemaakt vandaag?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nepenthe schreef:
    Lenzen zijn wel heel onhandig bij het douchen en zwemmen,maar anders zijn ze erg gemakkelijk, je voelt ze amper(:

    Ik douche altijd met lenzen, no problem. Zwemmen heb ik 1 keer geprobeerd, doe ik nooit meer weer. Mijn lens verplaatste zich in mijn oog en viel er bijna uit


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tijd voor een bril? Volgens mij staat dat je best goed ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Tijd voor een bril? Volgens mij staat dat je best goed ^^

    Nee, gewoon nee. Ik nam juist lenzen om van een bril af te zijn


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik douche altijd met lenzen, no problem. Zwemmen heb ik 1 keer geprobeerd, doe ik nooit meer weer. Mijn lens verplaatste zich in mijn oog en viel er bijna uit


    Whaha XD klinkt grappig XD
    Heb eens gezien dat iemand gekleurde lenzen erin deed, ziet er dom uit xd

    Ik hou het wel lekker bij me bril


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, gewoon nee. Ik nam juist lenzen om van een bril af te zijn
    Nawwww :( dan moet je er gewoon aan gaan wennen Mitchie


    Life is hard and then we die

    Ik heb nooit problemen met mijn lenzen *O*
    En ja, ik heb iets kuts meegemaakt vandaag.


    -

    Een meisje dat ik kende had daardoor een ontstoken oog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm.. wanneer mij dat overkomt, is dat voor mij een teken een nieuw setje lenzen te pakken..


    ars moriendi