• Ja, ik weet het. Alweer een oogtopic.
    Maar deze komt omdat we het erover hadden tijdens de pauze.

    Wie heeft er wel eens druppeltjes gehad in de ogen?
    Zo'n druppeltjes die je pupilreflex en de accommodatie van de ogen plat leggen, zodat je super grote pupillen krijgt en kortbij nauwelijks iets kunt zien.

    Ik namelijk drie keer al. >.< En geloof me, zo grappig is dat écht niet!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, gelukkig niet. Mijn vader heeft weleens oogdruppels gehad die pijnstillers waren. Dat had hij nodig toen hij dankzij mijn broertje een beschadigd ook had (mijn broertje was nog iets van 4 ofzo hoor). En een keer deed hij dat in het halfdonker in en toen het licht werd, kon hij niets meer zien, haha. En toen ging mijn moeder naar de huisarts bellen en bleek dat hij het in het licht moest doen, want het oog accommodeerde niet meer. Die bleef gewoon staat waar hij stond :'D Dat vond ik wel een grappig verhaal toen ik het hoorde, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn zusje heeft die gehad. Dat was best grappig om te zien... :$ Al had ze er zelf veel last van...


    Bad decisions make good stories.

    Dat heb ik ook gehad en een lol dat mijn ouders hadden, ik vond het echt drie keer niks


    Physics is awesome

    Ik 1 keer


    You can't not look cool with a crossbow.