• Melina en Adora Magic zijn twee zussen die op Hogwarts zitten

    Melina en Adora zijn allebei verliefd op Draco Malfoy, maar zijn heel erg verschillend, ondanks het feit dat ze familie zijn.

    Melina heeft lang, stijl donkerbruin haar en groene ogen, maar
    Adora heeft lang blond haar en lichtblauwe ogen.

    Veel jongens zien hen wel zitten, maar ziet Malfoy de zusjes ook zitten?
    En hoe zit het met hun verschillende vriendengroepen?

    Adora is verliefd op Draco maar gaat om met de Weasleys, dit zorgt voor veel drama bij de Weasleys! Gaan verliefd zijn op Malfoy en vrienden zijn met de Weasleys ooit samen?

    Melina is juist vrienden met de Slytherins, een echte Slytherin princess, maakt zij dan meer kans? Met haar beste vriend Zabini haalt zij heel wat streken uit en komt erachter dat niet iedereen is zoals hij lijkt.

    De zusjes ontdekken van elkaar dat ze allebei verliefd zijn op Draco: nu zijn ze rivalen geworden in plaats van goede vriendinnen. Ze doen hun uiterste best om Draco voor zich te winnen, wat leidt tot een aantal behoorlijk vreemde situaties.

    Als Adora het idee krijgt dat ze Draco niet vaak genoeg ziet, omdat haar zus Melina hem vaak inpikt, neemt ze een dramatisch besluit om hem vaker te zien: flirten met zijn vader.


    http://www.quizlet.nl/stories/68113/of-snakes-and-pearls-draco-malfoy/




    Ik hoop dat jullie het wat vinden :)
    Elke dag minstens twee nieuwe hoofdstukken!



    Tips en tricks zijn altijd welkom :)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:03 ]

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik knap toch eerder af op een te hoog zelfbeeld. En natuurlijk op ontbreken van leestekens.

    Ik ben het wel volledig met je eens hoor, dat is waar de kern van een goed verhaal ligt.

    Maar ik vind ook dat mensen met dyslexie gewoon lekker mogen schrijven,
    lekker mogen meedoen, creativiteit mogen uiten.

    Er zijn verschrikkelijk veel verhalen hier die niet goed gespeld zijn, verkeerde grammatica hebben, vervelend zijn om te lezen, slappe verhaallijn hebben en ga zo maar door.

    4,5 Jaar geleden was Quizlet heel anders, en werd er ook heel anders gereageerd en gekeken naar Quizlets en verhalen. Ik vind het een beetje jammer dat het allemaal zo moet gaan.

    Kijk liever naar de inhoud van een verhaal, de creativiteit die in iemand stroomt, niet naar de moeilijkheden die iemand heeft om die naar buiten te brengen. Quizlet is voor creativiteit en plezier, niet om elkaar de les te lezen en achter de broek aan de zitten over kleine onzin dingen. Als je het de moeite niet waard vind, doe dan niet moeilijk en negeer de hele story.

    Je hebt de vrijheid om te zeggen wat je wil over de story, maar neem dan ook in gedachte dat de maker van de story ook de vrijheid heeft om te zeggen wat diegene wil over de story. Gelijke rechten, lang leve de grondwet.

    Een paar punten of komma's te weinig of het ontbreken van leestekens weerhoudt mij er niet van om te zien hoe prachtig sommige mensen kunnen creëren. Het gaat mij om de fantasie, niet om de spellingsregels.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:27 ]

    Zo kan het natuurlijk ook :')