• Ik zal het even uitleggen.

    Ik moest in me tussenuur een proefwerk inhalen die ik had gemist. En ik had aan me vriendinnen G en J gevraagd waar ze waren als ik klaar was. Ze zeiden bij de kantine of de computers. Toen ik klaar was , waren ze dus naar de hoogvliet. (winkel)
    Ik had de vorige dag betaald voor 7 mensen en nu gaan ze gewoon zonder mij.
    Later in de klas was ik best wel boos en toen me leraar wiskunde vroeg wanneer ik het proefwerk wiskunde in mocht halen ; zei ik nogal raar 'Morgen'. Dus hij merkte het en toen begon ik te huilen.

    Nou denk je , waarom huil je daarom. Nou , er is meer voorgevallen en G heeft gezegt dat ik hun vriendschap een beetje verpest had , omdat ik erbij was gekomen. Ik heb het nu al heel lang er moeilijk.
    Ik ga nu met me mentor praten , maar dat vind ik best wel moeilijk ;s
    Weet iemand hoe ik zonder te huilen of iets het normaal kan vertellen en Heeft iemand ook zoiets ?

    't Kan dat je het niet begrijpt , 't is misschien wat ingewikkeld.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Danmarks Dynamite.

    Waarom ga je meteen met je mentor praten? Daar krijg je sowieso alleen maar meer gezeik mee, omdat je vriendinnen dan meteen op het matje geroepen worden. Lijkt me meer iets om met je vriendinnen zelf te bespreken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Diep ademhalen voor je met een zin begint? met G & J praten? idk. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik snap precies wat je bedoeld.
    Maar ik denk niet dat je het zonder huilen uit kan leggen :$
    Sterkte!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik begrijp je en ik vind die 'G' nogal een eh, bitch. Het is niet erg als je huilt. Ik moest tegen mijn mentor zeggen dat mijn vader kanker had en moest het uitgebreid vertellen. Anyways, het is niet erg om te laten zien hoe je je voelt, huilen is iets menselijks. (:


    To infinity and beyond •

    Reassurance schreef:
    Waarom ga je meteen met je mentor praten? Daar krijg je sowieso alleen maar meer gezeik mee, omdat je vriendinnen dan meteen op het matje geroepen worden. Lijkt me meer iets om met je vriendinnen zelf te bespreken.


    Omdat het ook slecht gaat met me cijfers .. Dus moest sowieso .. en mijn wiskunde zei dat het beter was en me ma ook ..
    + Het maakt mij niet echt meer uit dat hun dan gelijk op 't matje worden geroepen , misschien beseffen ze het dan.


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb maar 1 vraag..
    Wie betaald er dan ook voor 7 mensen?
    Seriously :S meer als de helft gaat je toch niet terugbetalen..


    Stop wishing, Start doing..

    ZaynxMalik schreef:
    (...)

    Omdat het ook slecht gaat met me cijfers .. Dus moest sowieso .. en mijn wiskunde zei dat het beter was en me ma ook ..
    + Het maakt mij niet echt meer uit dat hun dan gelijk op 't matje worden geroepen , misschien beseffen ze het dan.

    Nou, ik vind het nogal achterlijk, sorry voor mijn woordkeuze, ze meteen slecht af te laten beelden bij je mentor, zeker om zoiets kleins waar het nu om gaat. Maar goed, jouw probleem als ze straks kwaad worden :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Met zijn drieën zijn is altijd kut.. dan heb je er toch 99% van de gevallen 2 die meer naar elkaar toe trekken en nummer 3 buitensluiten.
    Ik zou aansluiting zoeken bij anderen, zij zijn je niet waard zo. Ga er maar vanuit dat die twee ook al een hoop over je hebben zitten roddelen. Zoiets moet je niet willen.


    ars moriendi

    Sterkte


    26 - 02 - '16

    Casual schreef:
    Diep ademhalen voor je met een zin begint? met G & J praten? idk. (cat)


    Dat wil ik graag , maar wat ik vergeten ben te zeggen is dat ik later hoorde dat toen werd gevraagd (toen ik de klas uit was) waarom ik huilde en toen zei J ; Omdat ze niet mee mocht naar de Hoogvliet.
    Klopt niet en iedereen ging lachen ..
    Dus ik ben nogal boos op haar.


    Danmarks Dynamite.

    Even om op iedereen te antwoorden.
    - Ze gaan nog met 2 anderen mensen om , waar ik zelf niet veel mee om ga.
    - Zo doen we dat elke tussenuur met geld. (trakteren.) en zoveel was het niet , het was meer dat ik verbaasd was dat ze waren gegaan

    & Dankje voor de mensen die me sterkte wensen


    Danmarks Dynamite.

    ZaynxMalik schreef:
    (...)

    Dat wil ik graag , maar wat ik vergeten ben te zeggen is dat ik later hoorde dat toen werd gevraagd (toen ik de klas uit was) waarom ik huilde en toen zei J ; Omdat ze niet mee mocht naar de Hoogvliet.
    Klopt niet en iedereen ging lachen ..
    Dus ik ben nogal boos op haar.


    Sorry, maar dat kan ik absoluut géén vriendin noemen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gregory schreef:
    Ik begrijp je en ik vind die 'G' nogal een eh, bitch. Het is niet erg als je huilt. Ik moest tegen mijn mentor zeggen dat mijn vader kanker had en moest het uitgebreid vertellen. Anyways, het is niet erg om te laten zien hoe je je voelt, huilen is iets menselijks. (:


    Dat is inderdaad erg moeilijk , dat is natuurlijk veel erger , maar ik snap je punt. Dankje !


    Danmarks Dynamite.

    Ik herken het wel ontzettend goed. Laat me raden: Als jij zoiets flikt (zonder één van hen naar de winkel gaan) wordt diegene zeker helemaal pissed? And let me guess, diegene is G?
    Eigenlijk wil ik je wel op het hart drukken dat het echt niet erg is om over zoiets te huilen. Zo is het tegenover je mentor alleen maar duidelijk hoe erg je ermee zit. Huilen is niet iets om je voor te schamen. Het is gewoon een uiting van emotie. Compleet menselijk, en het is je mentor. Die is er om je te helpen (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Casual schreef:
    (...)

    Sorry, maar dat kan ik absoluut géén vriendin noemen.


    Daar ben ik nu ook achter .. - Ik wist totaal niet dat ze zo was ..


    Danmarks Dynamite.